پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا

پروژه پلازا چیتگر

پروژه پلازا چیتگر از مجموعه برج های در دست ساخت توسط شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان است.در این مقاله آخرین وضعیت پروژه پلازا،دسترسی های پروژه،کلیه امکانات پروژه پلازا،موقعیت مکانی،زمان تحویل و ….صحبت می کنیم.

سازنده و مجری پروژه پلازا منطقه ۲۲:

فهرست

شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان مجری و سازنده برج های پلازا میباشد.این شرکت با شماره ملی ۱۴۰۰۴۷۰۵۳۳۰ و نیز شماره ثبت ۴۶۷۵۰۶ در تاریخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۳ تاسیس شده است؛ماهیت این شرکت تعاونی نیست و اساسنامه ای متفاوت از تعاونی ها دارد، توجه داشته باشید خصوصی بودن شرکت و یا تعاونی ساز بودن (تعاونی ها خود به ۲ نهوع دولتی و خصوصی تقسیم می شوند) ملاک اعتبار سنجی نمی باشد و برای این کار باید رزومه و پشتوانه مالی، سوابق اعضای هیئت مدیره و… بررسی گردد.

جناب آقای مهندس محسن فیروزی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت می باشد.

پروژه پلازا چیتگر

موقعیت مکانی پروژه پلازای منطقه ۲۲ :

برج های پلازا واقع شده در شهرک مروارید شهر فاز ۲ این شهرک (مروارید شهر جنوبی) می باشد.

با ورود به خیابان دانش غربی و پس از آن آرش کمانگیر به محدوده ی مکانی این پروژه می رسید.این پروژه در ضلع شمالی اتوبان تهران – کرج و ضلع جنوبی اتوبان حکیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه زاگرس چیتگر | خرید و پیش فروش برج لکسون ۲

از دیگر پروژه های این منطقه میتوان به پروژه سفیر،پروژه بقیه اله ۲،پروژه برلیان،پروژه الماس بهداری،پروژه الهیه فرشته f7 f8،پروژه بقیه اله ۱،پروژه k2 کامرانیه،پروژه ستین،پروژه رومنس،پروژه اسپرلوس،پروژه پلازا،پروژه سپکو،پروژه نارنجستان ۴،پروژه لشگر ۲۷ و ..اشاره کرد.

مساحت و تراکم زمین پروژه پلازا:

این پروژه در زمینی با مساحت حدودا ۳۶۲۰۰ مترمربع و تراکم ۶۰۰ واحد مربع بنا می گردد.

پلاک ثبتی پروژه پلازای مرواریدشهر:

۱۳۸۳/۴

تعداد بلوک پروژه پلازای چیتگر:

برج پلازا دارای ۴ بلوک می باشد.

تعداد طبقات در هر بلوک برج مسکونی پلازا :

هربلوک شامل ۱۳ طبقه است.

پروژه پلازا چیتگر تعاونی عمارت مدرن ایرانیان

متراژ واحد های پروژه پلازا پلاس:

این پروژه دارای ۳ تیپ متراژ ۹۰ و ۱۱۰ و ۱۳۰ متری و سه تیپ ۸۰ و ۱۰۰و۱۲۰متری می باشد .

واحد های ۹۰ و ۱۱۰ متری ۲ خواب و واحد های ۱۳۰ متری ۳ خواب می باشند.

دسترسی های پروژه لوکس پلازا:

پروژه پلازای مرواریدشهر دسترسی بسیار نزدیک و آسانی به اتوبانهای همت و حکیم و تهران کرج دارد مضافا که از دسترسی های پروژه پلازا فاصله نزدیکی با اولین ایستگاه مترو است.

نحوه خرید پروژه پلازا:

شما میتوانید جهت کسب مشاوره رایگان و نیز خرید پروژه و آگاهی از آخرین وضعیت پروژه پلازا،امکانات پروژه پلازا و ….با همکاران ما در دفتر فروش ۲۲ تماس حاصل فرمایید.

قیمت طرح پلازا :

جهت خرید واحد های برج پلازا شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان شما مجموعأ مبلغی متشکل از ۲ بخش می پردازید(با توجه به پایان یافتن پذیره نویسی واحد های ۸۰و۱۰۰متری پروژه و عرضه کامل آنها توسط شرکت سازنده، علاوه بر مبالغی که در ادامه مقاله عنوان خواهد شد،باید مبلغی تحت عنوان حق امتیاز نیز جهت خرید واحد های مذکور در نظر گرفت )

بخش اول پرداختی شما قیمت زمین تراکم  و جواز میباشد که قیمت قطعی و بدون افزایشی خواهد بود و بخش دوم اقساط ساخت میباشد که بصورت علی الحساب  خواهد بود.

قیمت تراکم زمین و جواز برج پلازا متری ۱۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.رژیم پرداخت تراکم زمین پروژه به شکل زیر میباشد:

واحد ۹۰ متری: تسویه یکجا دارد.

ملک۱۱۰متری: ۵۰۰ میلیون تومان واریزی اولیه + ۵ مرحله قسط ماهی ۱۷۰ میلیون تومان

واحد ۱۳۰ متری: ۶۰۰ میلیون تومان واریزی اولیه + ۶ مرحله قسط ماهی ۱۸۰ میلیون تومان

پروژه پلازا منطقه 22

اقساط ساخت پروژه:

مبالغ ساخت برج پلازا همچون تمام پروژه های پذیره نویسی منطقه کاملأ علی الحساب بوده و با توجه به نرخ تورم افزایش خواهد داشت،بیان هرگونه مبلغ حدسی و تقریبی بیان شده جهت تعیین مبلغ تقریبی پایانی پروژه از سوی هر شخص و مجموعه ای کذب میباشد و تمامأ جنبه بازاریابی دارد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه ستین آرین سازه | پیش فروش برج ستین چیتگر منطقه 22

اقساط ساخت اعلامی فعلی طرح پلازا:

واحد ۸۰ متری:ماهانه حدودا بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون

ملک ۱۰۰ متری:ماهانه بین ۲۲/۵میلیون تا ۲۴/۵ میلیون

واحد ۱۲۰ متری:ماهانه بین ۲۷ تا ۳۰ میلیون

شایان به ذکر است قیمت پارکینگ و انباری،فضاسازی و ساخت مشاعات و نیز ضریب مرغوبیت واحد ها در پایان کار بصورت جداگانه از اعضا اخذ خواهد شد،شما میتوانید جهت خرید و یا کسب مشاوره رایگان و نیز استعلام از شرایط کلیه پروژه های چیتگر ویا دسترسی های پروژه پلازا و…. منطقه ۲۲ با کارشناسان دفترفروش۲۲  تماس بگیرید.

سود مشارکت برج پلازا:

طبق اعلام شرکت انبوه سازان مدرن عمارت ایرانیان این پروژه دارای سود مشارکت ۱۵ درصدی است (از امکانات پروژه پلازا) و این سود حتی در صورت انصراف خریداران نیز به آنها تعلق خواهد گرفت.

آیا برج پلازا دارای وام می باشد؟

خیر _ هرگونه ادعایی مبنی بر اینکه پروژه ای دارای وام می باشد منوط به رویت مدارک و توافقنامه با بانک یا موسسه مذکور و امکان استعلام می باشد همچنین اصولأ پروژه ها در مرحله کنونی از ساخت دارای وام تایید شده نمی باشند،زیرا در این مرحله از ساخت عملأ نمی توان وامی دریافت کرده و یا حتی رایزنی در این رابطه انجام دادو  آخرین وضعیت پروژه پلازا دریافت هرگونه تسهیلات (احتمالی) منوط به پیشرفت حداقل ۳۰ درصدی پروژه می باشد . متاسفانه اینگونه ادعا ها توسط برخی افراد نا آگاه و بعضأ مشاورین املاک مطرح می گردد و مستنداتی نیز دال براین ادعا وجود ندارد.

آخرین وضعیت پروژه پلازا:

طبق اخبار آخرین وضعیت پروژه پلازا فنس کشی شده و پیش گودبرداری درحال اجرا است و در مرحله اداری صدور و اخذ پروانه ساخت می باشد.

زمان تحویل پروژه مسکونی پلازا:

از انجایی که طرح پلازا در مرحله اخذ جواز ساخت میباشد،از همین رو و با توجه به زمان بر بودن و پیچیدگی مراحل اخذ جواز ساخت،زمان مشخصی نیز نمیتوان برای شروع و طبعأ پایان پروژه در نظر گرفت،لذا هرگونه گمانه زنی و یا تعیین تاریخی جهت شروع و یا اتمام پروژه کاملأ کذب و غیر واقعی میباشد،طبق اعلام سازنده زمان اتمام پروژه حدودأ ۴ سال از زمان صدور پروانه ساخت میباشد.

بیشتر بخوانید!!  بهترین مناطق تهران برای سرمایه گذاری در بازار مسکن

امکانات پروژه پلازا

امکانات پروژه پلازا:

برخلاف پروژه های تعاونی ساز خریداران واحد های برج های پلازا واحد های خودرا به صورت کامل متشکل از (کف سرامیک و درب ضد سرقت و کمد دیواری و شیرآلات و کابینت و…)(از امکانات پروژه پلازا)تحویل خواهند گرفت و تنها نصب کابینت بر عهده ی خریدار می باشد .حال نگاهی به سایرامکانات پروژه پلازا می اندازیم:

لابی مجلل

مهد کودک

سیستم مدیریت هوشمند bms

هلی پد

باشگاه بدنسازی

محوطه سازی

آنتن مرکزی

شوتینگ زباله

سونا استخر و جکوزی

پروژه پلازا چیتگر تعاونی عمارت مدرن ایرانیان

نوع اسکلت برج پلازای مرواریدشهر جنوبی:

سازه این برج به صورت بتنی می باشد.

نمای برج پلازا چیتگر:

نمای برج سیمان شسته+آجر+ترمووود+کامپوزیت به صورت ترکیبی می باشد.

فاصله طرح پلازا پلاس با دریاچه چیتگر چقدر است؟

حد فاصل این پروژه تا دریاچه حدودا ۱۰ دقیقه می باشد .

مسافت طرح پلازا منطقه ۲۲  با ایرانمال چقدر است؟

حد فاصل این پروژه تا ایرانمال حدودا ۷ دقیقه می باشد.

فاصله برج پلازا مرواریدشهر با باملند چقدر است؟

میانگین مسافت این پروژه تا باملند حدودا ۱۵  دقیقه می باشد.

طرح پلازا چیتگر از دید سرمایه گذاری :

۱-دید منطقه ای:

منطقه ۲۲ تهران به دلیل وجود شرایط و عواملی همچون آب و هوای مناسب ،وجود مراکز تجاری لوکس و برند (ایرانمال و باملند و….) همچنین مناطق تفریحی همچون دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، آبشار تهران و ….منطقه ای مناسب و رو به پیشرفت می باشد(این دسترسی عالی از امکانات پروژه پلازا است) و اصولأ سرمایه گذاری و رشد و پرتاب سرمایه در این منطقه نسبت به سایر نقاط بهتر و همراه با افزایش سرمایه بیشتری است ، روند رشد و توسعه ی کلانشهر تهران نیز کاملأ متمایل به سمت غرب این شهر است که همین مسئله ارزش سرمایه گذاری در این منطقه را عملا ۲ چندان کرده است .

۲-دید سازه و پروژه :

یکی از مباحث مهم در بحث سرمایه گذاری حدود مبلغ و مقدار نقدینگی مورد نیاز جهت سرمایه گذاری می باشد . طبیعتأ در زمینه سرمایه گذاری ملکی پروژه های ساخت و ساز به دلیل مبلغ و آورده ورودی پایین جایگاه جذاب و در عین حال منطقی تری دارند مضاف براین در این نوع  سرمایه گذاری علاوه بر رشد و تورم ملکی ثابت کشور خریدار از ۲ رشد سرمایه گذاری دیگر نیز برخوردار می شود،که شامل رشد منطقه ای و رشد متداوم و روز به روز پروژه است که موجب افزایش آورده و امتیاز پروژه می گردد.

با در نظر گرفتن هر ۲ پارامتر،برج های پلازا  شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان جایگاه مناسبی از حیث سرمایه گذاری دارد .

پروژه مسکونی برج پلازا چیتگر از دید سکونت :

عدم وجود امکانات شهری و زیر ساخت مناسب اعم از مدرسه ،پارک ، هایپر مارکت و ….در منطقه مروارید شهر و خصوصأ مروارید شهر جنوبی و ساخت و ساز های متعدد در اطراف پروژه ها سبب شده است که این پروژه در حال حاضر از حیث سکونت جایگاه چندان مطلوبی نداشته باشد ،اما با توجه به روند پیشرفت منطقه و نیز وجود منطقه در طرح تفصیلی وابسته به طرح جامع شهری می توان پیش بینی کرد که این پروژه در یک بازه زمانی ۱۰ ساله جایگاه مطلوبی از حیث سکونت پیدا خواهد کرد .با توجه به شرایط دسترسی و امکانات پروژه پلازا این برج دارای آینده روشنی میباشد.




5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید