پروژه گرین لند | پیش فروش برج های زمرد منطقه ۲۲ چیتگر

پروژه گرین لند ، برج های مجلل زمرد

پروژه گرین لند (برج های مجلل زمرد) یکی از جدیدترین و بهترین پروژه های مطنقه ۲۲ و چیتگر به حساب میاید که در این مقاله به بررسی امکانات ، شرایط خرید ، مشخصات ، سازنده پروژه گرین لند و … خواهیم پرداخت.

 

سازنده پروژه گرین لند  

مالک پروژه گرین لند بتاجا (یا همان بنیاد تعاونی ارتش) است که با مشارکت شرکت عمران پوشاک چیتگر پروژه گرین لند یا همان زمرد را خواهند ساخت. لازم به ذکر است که شرکت عمران پوشاک چیتگر ۱۶ دی ماه سال ۱۴۰۲ به شماره ثبت ۶۲۱۲۰۵ و شناسه ملي ۱۴۰۱۲۷۲۳۵۶۱ تاسیس شده است. آقای ابوالقاسم آقاحسين شيرازی رئیس هیئت مدیره شرکت و آقاي محمد توکلی مدیرعامل این شرکت میباشد.

این شرکت چندین پروژه را برای ساخت معرفی کرده ولی ولیکن هیچ سابقه ای در اجرا نداشته است و اطلاعات ما در مورد این شرکت تکمیل نیست.

 

مشخصات پروژه گرین لند (برج های زمرد)

پروژه برج های مجلل زمرد از یک بلوک تشکیل شده است که ۲۵ طبقه دارد که ۲۲ طبقه آن مسکونی ، ۱ طبقه لابی و ۳ طبقه منفی (پارکینگ ، انباری و مشاعات تفریحی) را داراست. و متراژ واحد های پروژه گرین لند از ۱۰۰ تا ۳۸۰ متر متغیر است. لازم به ذکر است که مبنای واحدها برای فروش به صورت ۱۰۰ متری محاسبه میشوند.

بیشتر بخوانید!!  پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا

 

تاریخ تحویل پروژه گرین لند

تاریخ تحویل پروژه طبق اعلام بتاجا ۶۰ ماهه میباشد.

 

امکانات پروژه برج های زمرد

پروژه گرین لند دارای امکانات بسیار متنوع و جذابی است که باعث شده این پروژه نسبت به تمامی پروژه های شهرک چیتگر متمایز به حساب بیاید برخی از این امکانات عبارتد از :

 

  • سالن اجتماعات
  • امکانات هتلینگ لابی
  • مانیتورینگ کل ساختمان
  • فضای بازی کودکان
  • امکانات ورزشی ( نظیر سالن ورزشی ، سونا و ….)
  • سیستم اگزاست هوشمند
  • سیستم اطفا و اعلام حریق اتوماتیک
  • اکسسوری برند
  • سیستم تهویه مطبوع هوشمند
  • کترینگ
  • کافی شاپ
  • روف گاردن به همراه محوطه سازی

 

مشخصات زمین پروژه گرین لند

مساحت زمین پروژه برج های زمرد ۷۰۰/۴۱ مترمربع است و مالک زمین هم همانطور که پیشتر اشاره شد ، بتاجا است.

 

موقعیت مکانی پروژه

پروژه گرین لند (برج های مجلل زمرد) در منطقه ۲۲ غرب بلوار پژوهش شهرک گیرین لند قرار دارد.

 

نحوه خرید پروژه برج های مجلل زمرد

نحوه خرید پروژه برج های مجلل زمرد از نوع امتیازی است که در ادامه به توضیحات شیوه پرداخت پروژه به صورت امتیازی و همچنین شیوه پرداخت پروژه ها به طور کلی در منطقه ۲۲ خواهیم پرداخت.

در کل جهت پیش خرید پروژه گرین لند چیتگر وساخت و ساز خصوصا منطقه ۲۲ دو شرایط کلی وجود دارد :

 

۱-خرید پروژه در مرحله پذیره نویسی

این نوع خرید صرفأ مختص پروژه ها در مراحل ابتدایی و روی خاک هستند.  تعاونی زمینی را جهت ساخت و ساز در نظر گرفته و اقدام به عضو گیری می کند . ابتدا از هریک از اعضا مبلغی به عنوان زمین و تراکم و جواز اخذ می کند. (بسته به شرایط قیمت پروژه گالریا چیتگر ممکن است بصورت نقد یا اقساط اخذ شود ) . قیمت پروژه گالریا چیتگر ثابت است .

بیشتر بخوانید!!  پروژه زاگرس چیتگر | خرید و پیش فروش برج لکسون ۲

 

پس از آن تعاونی بسته به مراحل ساخت اقدام به قسط بندی مبالغ ساخت و اخذ اقساط ساخت  از اعضا می گردد ،که این اقساط طبعأ تا پایان پروژه ادامه دارد.

 

۲-خرید پروژه در مرحله واریزی و امتیاز

در مواردی که عضو گیری تعاونی به پایان رسیده باشد و تعاونی واحدی برای فروش نداشته باشد،دیگر خرید پروژه گالریا چیتگر و فروش به صورت واریزی و امتیاز است .  خریدار باید پروژه را از یکی از اعضای پروژه که قبلأ اقدام به خرید کرده است خریداری نماید و پس از آن نقل و انتقال در دفتر تعاونی صورت میگیرد. در این شرایط خریدار باید علاوه بر پرداخت مبلغی که فروشنده تا تاریخ فروش به تعاونی واریز نموده،

 

منظورازامتیاز چیست؟

امتیاز در واقع سود سرمایه گذاری خریدار قبلی است .بسته به پیشرفت پروژه ، افزایش نرخ زمین تراکم و…. است، که به صورت توافقی و طبق نرخ بازار لحاظ می گردد.

 

بنابراین شرایط خرید پروژه در حالت واریزی و امتیاز بدین شکل است : هزینه تراکم و جواز + حق امتیاز + اقساط ساخت واحد مسکونی

 

قیمت پروژه برج های مجلل زمرد

طبق اپدیت اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ پروژه لوکس گیرین لند ، (برج های مجلل زمرد) با پیش پرداخت ۲۰۰/۱ میلیارد تومان + ۱۳۰ میلیون امتیاز و مابغی مبلغ به صورت اقساط ۶۰ ماهه پرداخت میشود طبق تحقیقات تیم دفتر فروش ۲۲ این پروژه با این مشخصات در مدت خیلی محدود ثبت نام می نماید .

فروش بصورت واحد های ۱۰۰ متری دو خواب که قیمت اعلام شده متری ۳۷ میلیون تومان هزینه ساخت میباشد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه اسپرلوس چیتگر - پیش فروش برج اسپرلوس منطقه 22

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید