پروژه وزرا چیتگر – پیش فروش برج وزرا (منطقه ۲۲)

پروژه وزرا چیتگر

با توجه به افزایش سرسام آور قیمت مسکن در شهر تهران و به تبع آن کاهش قدرت خرید متقاضیان خرید ملک در کلانشهر تهران،این روزها پروژه های چیتگر و بطور کلی منطقه ۲۲ تهران با توجه به پایین بودن مبلغ ورودی به پروژه ها و نیز ایجاد شرایط مناسب در پرداخت اقساطی بخش عظیمی از مبلغ آنها،تبدیل به شرایط و فرصت مناسبی جهت سرمایه گذاری و نیز خانه دار شدن متقاضیان خرید ملک در پایتخت شده است ، پروژه وزرا یکی از مجموعه پروژه های مسکونی منطقه ۲۲ تهران واقع شده در شهرک مرواریدشهر و فاز ۱ (مرواریدشهر شمالی) این شهرک میباشد؛در این مطلب بنا داریم شمارا بطور کامل با این پروژه ساختمانی آشنا کرده و کلیه ویژگی ها و نیز شرایط ورود به این پروژه را تشریح نماییم.

سازنده پروژه وزرای چیتگر:

فهرست مطالبی که خواهید خواند

شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر مجری و سازنده پروژه وزرای مرواریدشهر میباشد؛این شرکت با شماره ثبت ۵۵۵۳۳۶ و نیز شماره ملی۱۴۰۰۹۰۲۰۳۹۴ در اسفندماه سال ۱۳۹۸ به ثبت رسیده است،در نظر داشته باشید که شرکت مذکور به صورت مسئولیت محدود به ثبت رسیده و ماهیت آن تعاونی نمیباشد(ذکر این مطلب دال بر افزایش و یا کاهش اعتبار پروژه نمیباشد)؛مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره این تعاونی به ترتیب آقایان امیرمهیار طاهرخانچی تبریزی و نیز محمدرضا تیموری میباشند.

شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر در حال حاضر پروژه دیگری با نام وزرا پالاس را نیز در شهرک نمونه منطقه ۲۲ تهران در دست اقدام دارد،لازم به ذکر است که اعضای هیئت مدیره این تعاونی متشکل از هیئت مدیره تعاونی مسکن ابنیه ساحل بوده که این تعاونی ساخت پروژه ساحل ۳ در شهرک مرواریدشهر را نیز در دست ساخت دارد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه امپریال پالاس چیتگر - پیش فروش برج امپریال پالاس منطقه 22

لوکیشن و موقعیت مکانی پروژه وزرا :

پروژه مذکور واقع شده در بخش شمالی شهرک مرواریدشهر(فاز ۱ شهرک) و بال غربی خیابان کرمانشاه میباشد،با توجه به اینکه اکثر پروژه های مسکونی واقع شده در فاز ۱ مرواریدشهر در مرحله اسکلت و یا مراحل پایانی ساخت میباشند؛از این حیث پروژه های این فاز برتری خاصی نسبت به فاز ۲ و بخش جنوبی شهرک مرواریدشهر دارد،چرا که اکثر پروژه های فاز ۲ در مراحل اولیه و یا اخذ مجوز ساخت میباشند و آن منطقه رونق کمتری نسبت به فاز ۱ را دارا میباشد.

کاربری پروژه وزرا شرکت سازه پندار ابنیه الغدیر :

کاربری این پروژه ساختمانی مسکونیست.

مساحت زمین پروژه وزرا مرواریدشهر :

پروژه تک بلوکه بوده و در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر در حال احداث میباشد؛لازم به ذکر است که پلاک ثبتی زمین پروژه ۲۰۹۷ بوده و کلیه مجوزات ساخت آن اخذ گردیده است.

پروژه وزرا چیتگر

تعداد طبقات پروژه وزرا منطقه ۲۲ تهران :

پروژه وزرا در مجموع متشکل از ۳۰ طبقه میباشد :

  • -۲۵ طبقه مسکونی
  • -۴ طبقه پارکینگ
  • -۱ طبقه لابی

پروژه وزرای چیتگر شامل چند واحد مسکونیست :

پروژه دارای ۲۵ طبقه مسکونی بوده و هر طبقه شامل ۸ واحد مسکونیست؛مجموعا پروژه ۲۰۰ واحدی میباشد.

متراژ و تیپ واحد های پروژه وزرای مرواریدشهر :

پروژه دارای ۳ تیپ متراژ ۱۱۰متری،۱۲۵متری و ۱۵۰ متری است؛شایان به ذکر است که متراژهای ۱۱۰ و ۱۲۵ متری ۲ خواب و واحدهای ۱۵۰ متری ۳ خواب میباشند.

در نظر داشته باشید که پروژه وزرا بصورت سهام های ۵/۶۵ متری نیز عرضه میگردد؛که متقاضیان سرمایه گذاری ملکی میتوانند به جای خرید یک واحد مسکونی کامل،بصورت سهامی به پروژه ورود نمایند.

سازه برج وزرای چیتگر :

اسکلت برج وزرا از نوع فلزیست.

پروژه وزرا منطقه ۲۲ در چه مرحله ایست :

پروژه در مرحله اسکلت بوده و عملیات ساخت در دست اقدام میباشد.

زمان تحویل پروژه وزرا مرواریدشهر :

طبق اعلام تعاونی زمان تحویل واحدهای پروژه به خریداران آن سال ۱۴۰۶ میباشد؛لکن با توجه به سختی مراحل ساخت و نیز بر حسب تجربه،پیش بینی کارشناسان دفتر فروش ۲۲ جهت تحویل پروژه وزرا بازه زمانی سال ۱۴۰۷ تا ۱۴۰۸ میباشد.

قیمت و شرایط خرید برج وزرا مرواریدشهر :

متقاضیان خرید پروژه باید مبلغی متشکل از ۲ بخش را پرداخت نمایند؛بخش اول مجموع قیمت هزینه زمین تراکم و واریزی + امتیاز،و بخش دوم اقساط ساخت

هزینه زمین تراکم و واریزی :شامل مجموع هزینه هاییست که بابت زمین پروژه و اقساط ساخت آن تا تاریخ فروش پروژه پرداخت شده است.

امتیاز : سود سرمایه گذاری و پیشرفت پروژه تا تاریخ فروش میباشد.

خریدار میبایست مجموع این ۲ را هنگام خرید پرداخت نماید.

بیشتر بخوانید!!  پروژه گالریا چیتگر - پیش فروش برج گالریا (منطقه 22)

اقساط ساخت : مبالغیست که بابت ساخت پروژه بصورت اقساط،توسط تعاونی از اعضای پروژه اخذ میگردد.

با توجه به نوسان و تغییر مداوم قیمت پروژه های ساختمانی،شما میتوانید جهت استعلام قیمت روز پروژه وزرا و نیز اخذ مشاوره رایگان در خصوص کلیه پروژه های منطقه ۲۲ تهران،با مشاوران دفترفروش ۲۲ در ارتباط باشید.

آیا قیمت پروژه وزرا قطعی و ثابت است :

خیر-قیمت زمین تراکم پروژه ثابت میباشد،منتها اقساط ساخت آن علی الحساب بوده و باتوجه به تغییرات سالیانه قیمت ساخت،دسخوش تغییر خواهند شد.

آیا میتوان هنگام خرید پروژه وزرا طبقه و جهت واحد خود را مشخص نمود :

خیر-انتخاب واحد در این پروژه همچون بسیاری از پروژه های منطقه ۲۲ بر حسب خوش حسابی در پرداخت اقساط ساخت و رتبه بندی اعضا بر اساس آن میباشد؛مرجع تعیین زمان انتخاب واحد پروژه وزرا تعاونی سازنده میباشد،لیکن پیش بینی میشود این زمان پس از گذر پروژه از دستکم ۷۰ درصد مراحل ساخت باشد.

دسترسی های پروژه وزرای مرواریدشهر :

برج وزرا دسترسی مناسبی به اتوبانهای حکیم (همدانی) ، همت (خرازی) و نیز تهران-کرج را دارا میباشد،بعلاوه فاصله این برج تا نزدیکترین ایستگاه مترو نیز بسیار مطلوب است.

امکانات پروژه وزرا چیتگر :

  • -روف گاردن
  • -سونا و جکوزی
  • -استخر
  • -سالن ورزشی
  • -سالن اجتماعات
  • -دوربین مداربسته
  • -محوطه بازی کودکان
  • -کارواش
  • -مجهز به سیستم بی ام اس
  • -سالن سینما
  • -سیستم صوتی خانگی
  • -شوتینگ
  • -لابی مجلل
  • -تراس همراه با فضای سبز
  • -نگهبان تمام وقت
  • و….

پروژه وزرا و دریاچه چیتگر :

همانطور که پیش تر گفته شد پروژه وزرا در شهرک مرواریدشهر به عنوان غربی ترین نقطه از منطقه  تهران ۲۲ واق شده است.فاصله این پروژه تا دریاچه شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) حدودا ۸ دقیقه است.

پروژه وزرا منطقه ۲۲ و ایرانمال :

ایرانمال به عنوان بزرگترین مال کشور و نیز امکانات گردشگری و سرگرم کننده ای که در دل خود جا داده همواره مورد توجه و علاقه ی عموم جهت بازدید و استفاده از امکانات این مجموعه قرار گرفته است.فاصله برج وزرا تا بازار بزرگ ایران (ایرانمال ) حدودا ۵ دقیقه میباشد.

پروژه وزرا چیتگر
پروژه وزرا چیتگر

پروژه وزرا مرواریدشهر شمالی و پارک جنگلی چیتگر :

پارک جنگلی چیتگر به واسطه ی جاذبه های طبیعی و بصری خود همه روزه و بخصوص در روزهای تعطیل پذیرای خیل عظیمی از مردم میباشد؛فاصله ی پروژه مذکور تا پارک جنگلی چیتگر حدودا ۱۰ دقیقه میباشد.

برج وزرا و آبشار تهران :

فاصله ی این پروژه تا آبشار تهران به عنوان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری چیتگر و منطقه ۲۲ پایتخت حدودا ۶ دقیقه میباشد.

پروژه وزرا چیتگر و سرمایه گذاری :

روند رو به جلو و رو به رشد چیتگر و منطقه ۲۲ تهران که از سالها پیش آغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد سبب شده تا بطور کلی این منطقه بدل به یکی از مقاصد جذاب متقاضیان سرمایه گذاری ملکی در کل کشور گردد.وجود زیرساختهای شهری مناسب و متناسب با استانداردهای روز اعم از سازه های شهری،خیابانها و…در کنار جاذبه های گردشگری طبیعی و بصری این منطقه و نیز وجود مراکز خرید متعدد با امکانات و شرایط بسیار مناسب همه و همه سبب شده تا این منطقه جایگاه کاملا متمایزی جهت سرمایه گذاری ملکی را دارا باشد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه نیروی زمینی ارتش چیتگر | پیش فروش برجهای چهارگانه

از حیث سازه و پروژه نیز با توجه به دارا بودن پروژه از حق امتیاز و افزایش روز افزون آن به واسطه ی رشد مستمر پروژه و به تبع آن افزایش سرمایه برای سرمایه گذار و نیز پایین بودن مبلغ ورودی به پروژه به نسبت مبالغ مورد نیاز جهت خرید یک واحد مسکونی در سطح شهر تهران،میتوان برای پروژه وزرا از حیث سرمایه گذاری رتبه ی قابل قبولی را در نظر گرفت.

پروژه وزرا مروارید شهر و سکونت :

شهرک مرواریدشهر که پروژه وزرا در آن قرار گرفته است در حال حاضر شامل تعداد بسیار زیادی پروژه ساختمانی و مسکونی در دست احداث در مراحل مختلف ساخت میباشد؛وجود این سازه ها و آلودگی های صوتی و محیطی به واسطه ی ساخت و ساز آنها و نیز دوری نسبی از مارکتهای رفع نیازهای اولیه خانوارها اعم از نانوایی و سوپرمارکت و…در کنار بافت جمعیتی محدود در این ناحیه از منطقه ۲۲ تهران،سبب شده که این منطقه در حال حاضر شرایط ایده آلی جهت سکونت را دارا نباشد؛هرچند لازم به ذکر است که حتی در حال حاضر نیز عده ای از مالکین برجهای تمام شده در این منطقه هم اقدام به سکونت و یا اجاره دادن واحدهای تحویل داده شده خود نموده اند و در آنها سکنا گزیده اند.

با توجه به روند رو به رشد این شهرک و نیز اتمام بسیاری از پروژه های ساختمانی در دست ساخت حال حاضر واقع شده در مرواریدشهر در سالهای آتی و به تبع آن مهیا شدن زیرساختهای بیشتر و نیز مراکز خرید در این شهرک،میتوان پیشبینی کرد که پروژه وزرا و بطور کلی شهرک مرواریدشهر شمالی از حدودا سال ۱۴۱۰ شرایط ایده آل و مطلوب کلی را جهت سکونت دارا خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید