پروژه دیپلمات منطقه ۲۲ | پیش فروش برج دیپلمات چیتگر

پروژه دیپلمات چیتگر دفترفروش 22

در این مقاله سعی داریم شما را با پروژه دیپلمات چیتگر یکی از مجموعه پروژه های چیتگر و منطقه ۲۲ تهران آشنا کرده و نحوه و شرایط خرید،قیمت پروژه،امتیاز پروژه دیپلمات،زمان تحویل برج دیپلمات و…و نیز بطور کلی ویژگی ها و امکانات و شاخصه های این پروژه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

چیتگر و بطور کلی منطقه ۲۲ تهران امروزه بدل به یکی از اصلی ترین قطب های سرمایه گذاری ملکی،خصوصا در بخش مسکونی در سطح کشور گردیده است .  پروژه های ساخت و ساز بسیاری در مراحل متفاوت ساخت را در دل خود جای داده است.

سازنده پروژه دیپلمات منطقه ۲۲:

فهرست

 

تعاونی سپاشهر با نام کامل تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر سازنده این پروژه مسکونی میباشد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این تعاونی آقایان مهندس علی محمدی و حمید عتباتی میباشند.

مهندس حمید عتباتی پیش از تاسیس تعاونی سپاشهر(در سال ۱۳۹۷ به شماره ثبت۵۴۳۲۲۲ و شناسه ملی۱۴۰۰۷۵۸۵۷۷۷)مدیرعامل تعاونی همت سپاه بوده و رزومه درخشانی از جمله تحویل برج پاسارگاد ۱ را دارا می باشند.

در ادامه و در طول مقاله شما را با رزومه های تعاونی سپاشهر و سایر پروژه های در دست ساخت این تعاونی در منطقه ۲۲ پایتخت آشنا خواهیم کرد.

 

موقعیت مکانی پروژه دیپلمات:

 

پروژه دیپلمات واقع شده در ضلع شمالی دریاچه چیتگر میباشد و فاصله اندکی تا دریاچه دارد.این پروژه در منطقه ۲۲ تهران، بلوار شهید جوزانی،حد فاصل میدان ساحل تا میدان دریاچه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید!!  پروژه شاهان چیتگر | پیش فروش برج شاهان منطقه 22

 

شایان به ذکر است که پروژه دیپلمات در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ متر مربع است.

 

پروژه دیپلمات تعاونی سپاشهر متشکل از چند بلوک است:

 

برج شامل ۱ بلوک است.

 

پروژه دیپلمات منطقه ۲۲ در چند طبقه ساخته خواهد شد:

 

پروژه دیپلمات دارای ۱۴ طبقه میباشد،شامل:

 

-۴ طبقه منفی

 

-۱ طبقه لابی

 

-۹ طبقه مسکونی

 

هر طبقه از برج دیپلمات سپاشهر دارای چند واحد مسکونی است:

 

هر طبقه متشکل از ۱۰ واحد مسکونی میباشد.

 

پروژه دیپلمات مجموعا دارای ۹۰ واحد مسکونیست.

 

متراژ و تیپ واحدهای پروژه دیپلمات چیتگر:

 

پروژه دیپلمات دارای تنوع متراژ نسبتا خوبی برای انتخاب خریداران میباشد و شامل واحد ها با متراژهای متفاوت و در قالب واحد های ۲ خواب و ۳ خواب میباشد:

 

-۸۲ متری(واحد ۲ خواب)

 

-۱۱۵ متری(واحد ۳ خواب)

 

-۱۲۷ متری(واحد ۳ خواب)

 

-۱۴۰ متری(واحد ۳ خواب)

 

نکته:

 

در نظر داشته باشید که برج دیپلمات در حال حاضر بطورکلی با دفترچه هایی با متراژ پایه ۱۰۰ متری خرید و فروش میگردد و اعضا و خریداران پروژه متعاقبا و با اعلام زمان انتخاب متراژ توسط تعاونی میتوانند متراژ مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

پروژه دیپلمات چیتگر دفترفروش 22

 

قیمت پروژه دیپلمات سپاشهر:

 

خریدار برای خرید پروژه دیپلمات میبایست در ابتدا مبلغی متشکل از ۲ بخش را در زمان نقل و انتقال در دفتر تعاونی به فروشنده پرداخت نماید(واریزی+امتیاز) و پس از آن اقساط ساخت پروژه را مطابق با مبالغ اعلامی از سوی تعاونی پرداخت نماید.

 

فرمول خانه دار شدن در برج دیپلمات:

 

واریزی + امتیاز + اقساط ساخت = خانه

 

واریزی چیست:

 

مبلغیست که شخص فروشنده تا تاریخ فروش دفترچه خود(شامل هزینه زمین تراکم و اقساط ساخت پرداختی) به تعاونی مربوطه پرداخت کرده ، واریزی است.

 

امتیاز پروژه دیپلمات چیست:

 

امتیاز پروژه دیپلمات سود سرمایه گذاری و رشد پروژه مربوطه است. بسته به :عرضه و تقاضا،رشد پروژه،گران شدن قیمت زمین پروژه،رتبه شخص فروشنده و…. فی ما بین هر پروژه با پروژه دیگر و نیز هر دفترچه مربوط به یک پروژه با دفترچه دیگری از همان پروژه متفاوت و متغیر میباشد.

 

اقساط ساخت پروژه دیپلمات:

 

مبالغی میباشد که هر شخص و خریدار جهت ساخت پروژه و پیشبرد آن و هزینه های عملیات ساخت پروژه بصورت اقساط به تعاونی مربوطه پرداخت میکند.

 

واریزی برج دیپلمات تا تیرماه سال ۱۴۰۲: یک میلیارد و صد و سی و پنج میلیون تومان

بیشتر بخوانید!!  پروژه سپکو منطقه 22 - پیش فروش برج سپکو چیتگر (جدید)

 

امتیاز پروژه دیپلمات تا تیر ماه سال ۱۴۰۲: حدودا ۵ میلیارد تومان

 

با توجه به بروز بودن قیمت پروژه ها و تغییرات مداوم قیمت ها شما میتوانید جهت خرید پروژه دیپلمات و یا کسب مشاوره رایگان و استعلام قیمت بروز پروژه دیپلمات و امتیاز پروژه دیپلمات و زمان تحویل برج دیپلمات و یا کلیه پروژه های چیتگر و منطقه ۲۲ تهران با کارشناسان ما در دفترفروش ۲۲ تماس حاصل فرمایید.

 

 

اقساط ساخت پروژه دیپلمات: اقساط ساخت پروژه تا انتهای سال ۱۴۰۲ به مبلغ هر دوماه ۲۵۰ میلیون تومان توسط تعاونی سپاشهر  است.

شایان به ذکر است که مبلغ اقساط سالهای آتی متعاقبا و توسط تعاونی سازنده اعلام خواهد شد.

 

آیا قیمت پروژه دیپلمات مشخص شده و ثابت است.

 

خیر- در نظر داشته باشید که اقساط ساخت برج دیپلمات بصورت علی الحساب است.

اقساط سالیانه و با توجه به نرخ تورم ساخت سالیانه تعدیل خورده و دچار تغییر خواهند شد.

 

نحوه خرید پروژه دیپلمات:

 

متقاضیان خرید پروژه دیپلمات پس از اخذ اطلاعات لازم و استعلام قیمت روز پروژه از کارشناسان دفترفروش۲۲  و درخواست خرید پروژه در جلسه ترتیب داده شده با فروشنده حضور خواهند یافت.

پس از کسب توافق قیمت فی مابین طرفین یک مبایعه نامه مشروط به استعلام از تعاونی نوشته و به امضا خواهد رسید.  بعد از آن خریدار و فروشنده همراه با کارشناس مربوطه در تاریخ مقرر شده در دفتر تعاونی حضور به عمل می آورند. پس از کسب استعلامات لازم و صدور تاییده کارشناس پروژه،پروسه ی قطعی نقل و انتقال را انجام خواهند داد.

 

نکاتی که حین نگارش مبایعه نامه باید به آن توجه داشته باشید:

 

– پیش از امضای قرارداد،متن آن بطور کامل مطالعه گردد.

– مبایعه نامه بطور قطع میبایست بر حسب استعلام از تعاونی و تایید ادعاهای فروشنده باشد.

– در زمان نگارش و امضای مبایعه نامه تنها مبلغی جهت جاری شدن قرارداد جا به جا خواهد گردید و اصل پول همزمان با نقل و انتقال در دفتر تعاونی به فروشنده پرداخت خواهد شد.

 

کاربری برج دیپلمات:

 

کاربری پروژه مسکونیست.

 

برج دیپلمات در چه مرحله ای از ساخت میباشد:

 

پروژه در مرحله اسکلت میباشد.

 

سازه برج دیپلمات:

 

بتنی

 

زمان تحویل برج دیپلمات چیتگر:

 

طبق اعلام تعاونی سازنده زمان تحویل برج دیپلمات سال ۱۴۰۴ میباشد،منتها با توجه به روند کار و پیشرفت پروژه پیشبینی کارشناسان دفترفروش ۲۲ تحویل پروژه با حدودا یک سال تاخیر میباشد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه سهند چیتگر|پیش فروش برج سهند

 

آیا میتوان هنگام خرید پروژه دیپلمات،طبقه و واحد خود را مشخص کرد:

 

خیر- انتخاب طبقه و واحد در برج دیپلمات همچون بسیاری از برج های تعاونی ساز بر حسب رتبه بندی و خوش حسابی در پرداخت اقساط میباشد؛بدین شکل که تعاونی یک سیستم رتبه بندی و رنکینگ دارد و آن دسته از اعضایی که خوش حساب تر بوده و اقساط خود را به موقع و زودتر پرداخت نمایند رتبه و جایگاه بالاتری خواهند داشت و زمان انتخاب واحد میتوانند زودتر از سایرین طبقه و واحد خود را مشخص کرده و واحد مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

زمان انتخاب واحد برج دیپلمات:

 

تعاونی سازنده مرجع تعیین زمان انتخاب واحد میباشد؛اما این زمان معمولا و بر حسب تجربه پس از ورود پروژه به ۲۰ درصد پایانی مراحل ساخت میباشد.

 

رزومه تعاونی سپاشهر به عنوان سازنده برج دیپلمات چیتگر:

 

-پروژه کامرانیه در منطقه ۲۲: این پروژه در مرحله اسکلت میباشد.

 

-برج ایران در منطقه ۲۲(مشارکت با بانک ملی):این پروژه در مرحله شروع نازک کاری میباشد.

 

-پروژه الهیه فرشته در منطقه ۲۲:این پروژه در مرحله اسکلت میباشد.

 

-برج ایران ۲ در منطقه ۲۱: این پروژه در مرحله تلاش جهت اخذ مجوز ساخت میباشد.

 

-پروژه سفیر در منطقه ۲۲: این پروژه در مرحله اسکلت میباشد.

 

دسترسی های برج دیپلمات:

 

این پروژه فاصله بسیار اندکی تا بزرگراه همت(خرازی) دارد؛لازم به ذکر است که این پروژه تا مراکز تفریحی و تجاری و خرید منطقه همچون ایرانمال،دریاچه چیتگر،باملند و…نیز فاصله بسیار کم و مناسبی دارد،منتها فاصله برج تا اولین ایستگاه مترو نسبتا زیاد میباشد.

 

امکانات برج دیپلمات منطقه ۲۲:

 

-سیستم هوشمند bms

 

-سونا و جکوزی

 

-استخر

 

-سالن ورزشی

 

-محل بازی کودکان

 

-سالن اجتماعات

 

-۴ لاین آسانسور

 

-لابی مجلل

 

و…

 

برج دیپلمات و سرمایه گذاری:

دید منطقه ای:

 

بی شک برج دیپلمات دارای یکی از بهترین موقعیتهای مکانی در میان برج های ساختمانی حال حاضر چیتگر و منطقه ۲۲ میباشد. نزدیکی برج به مراکز خرید و تفریحی و نیز دسترسی مناسب به شاهراه های اصلی شهر تهران،و نیز دارا بودن آب و هوای سالم و مناسب علت موقعیت مناسب این پروژه از حیث منطقه ای و لوکیشن جهت سرمایه گذاری ملکی است.

دید پروژه ای:

 

رزومه مناسب اعضای هیئت مدیره تعاونی سپاشهر،در کنار افزایش روزافزون قیمت زمین تراکم خصوصا در نزدیکی این برج،و نیز سرعت نسبتا مناسب ساخت پروژه و به تبع آن افزایش امتیاز و آورده برای خریدار،سبب شده که به توان از این حیث نیز به پروژه نمره قبولی را داد.

 

برج دیپلمات و سکونت:

 

نزدیکی به مراکز تفریحی و مراکز خرید و هایپرمارکت و بطور کلی فروشگاه ها و مغازه ها جهت رفع نیازها و کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها،و نیز زیر ساخت شهری مناسب منطقه از هر حیث از یک سو موجب شرایط سکونتی مناسب است.

شما میتوانید جهت خرید پروژه مذکور و اطلاع از زمان تحویل برج دیپلمات یا اخذ مشاوره رایگان و نیز کسب اطلاع از شرایط کلیه برج های چیتگر و منطقه ۲۲ تهران با کارشناسان ما در دفترفروش ۲۲ تماس حاصل نمایید.

 

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید