پروژه نارنجستان ۵ تعاونی نوین سازه ابنیه اکام

پروژه نارنجستان 5

پروژه نارنجستان ۵ یکی از مجموعه پروژه های منطقه ۲۲ است که سازنده آن تعاونی نوین سازه ابینه آکام است که همزمان پروژه های نارنجستان ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ را در رزومه خود دارد. در این مقاله به بررسی موقعیت ، نحوه خرید ، امکانات ، سازنده پروژه نارنجستان ۵ و … پرداخته خواهد شد.

 

سازنده پروژه نارنجستان ۵  

همانطور که پیشتر گفته شد سازنده پروژه نارنجستان ۵ تعاونی نوین سازه ابینه آکام میباشد که پروژه های نارنجستان ۱ و ۲  را به مشتریان خود تحویل داده است و همچنین نارنجستان های ۳ و ۴ را نیز در دست ساخت دارد که درباره پروژه نارنسجتان ۴ نیز مقاله درون سایت آپلود شده است.

بنابراین میتوان نتیجه گرفت که این پروژه جزو پروژه های بسیار معتبر در منطقه ۲۲ کلانشهر تهران به شمار میرود و سازنده یک تعاونی بی نام و نشان نیست!.

 

مشخصات فنی پروژه نارنجستان ۵

پروژه تنها شامل یک بلوک بوده که آن یک بلوک هم در مجموع ۱۵ طبقه (۱۱طبقه مثبت ، ۱ طبقه لابی ، ۳ طبقه پارکینگ) را داراست. تعداد کل واحدهای مسکونی پروژه ۸۸ واحد است که که بدین معنیست که در هر طبقه از پروژه نارنجستان ۵ ، ۱۰ واحد مسکونی وجود دارد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه کامرانیه چیتگر - پیش فروش برج k2 (منطقه 22)

 

متراژ واحدهای پروژه 

طبق اطلاعات بدست امده متراژ واحدهای پروژه ، تنها ۱۵۰ متری است که از حیث پروژه نارنجستان ۵ تنوع متراژ و توان سرمایه گذاری افرادی با سرمایه های مختلف را فراهم نکرده است.

 

کاربری پروژه از چه نوعی است؟

کاربری پروژه مسکونی میباشد.

 

موقعیت پروژه نارنجستان ۵

پروژه در بزرگراه شهید خرازی، خروجی اردستانی، ابتدای جاده وریج وارش قرار دارد و از هر نظر دارای دسترسی خوبی به شاهرای های اصلی منطقه ۲۲ دارد.

  • فاصله تا ایرانمال: ۴ دقیقه
  • فاصله تا دریاچه چیتگر: ۱۰ دقیقه

 

امکانات پروژه نارنجستان ۵

خوشبختانه پروژه نارنجستان ۵ نیز همانند نارنجستان های دیگر از امکانات بسیار مدرن و خوبی برخوردار است و در کل منطقه ۲۲ به دلیل بافت تازه و جدیدی که از آن برخوردار است دارای امکانات مدرن تر و بسیار بیشتر و بهتر از سایر مناطق کلانشهر تهران میباشد.

 

برخی از امکانات پروژه عبارتند از:

  • آسانسور نفر بر و حمل بار
  • لابی مجلل
  • لابی من ۲۴ ساعته
  • سالن ورزشی اختصاصی
  • پارکینگ و انباری
  • آنتن مرکزی
  • سالن اجتماعات

 

نحوه خرید پروژه نارنجستان ۵

درباره نحوه خرید پروژه باید عرض کنم که پروژه هم اکنون همه اعضای آن تکمیل است و از مرحله پذیره نویسی به طور کامل خارج شده است و یک پروژه دارای حق امتیاز محسوب میشود که در ادامه به طور کامل درباره پروژه های دارای حق امتیاز صحبت خواهیم کرد.

 

منظور از پروژه دارای حق امتیاز چیست؟

در مواردی که عضو گیری تعاونی به پایان رسیده باشد و تعاونی واحدی برای فروش نداشته باشد،دیگر خرید و فروش به صورت واریزی و امتیاز است .  خریدار باید پروژه را از یکی از اعضای پروژه که قبلأ اقدام به خرید کرده است خریداری نماید و پس از آن نقل و انتقال در دفتر تعاونی صورت میگیرد. در این شرایط خریدار باید علاوه بر پرداخت مبلغی که فروشنده تا تاریخ فروش به تعاونی واریز نموده،

بیشتر بخوانید!!  پروژه نارنجستان 4 مروارید شهر

امتیاز در واقع سود سرمایه گذاری خریدار قبلی است .بسته به پیشرفت پروژه ، افزایش نرخ زمین تراکم و…. است، که به صورت توافقی و طبق نرخ بازار لحاظ می گردد.

 

قیمت پروژه 

خرید و فروش پروژه به صورت امتیاز های ۵۰ متری (دو دانگ) است که بدین معنیست که شما هر امتیازی که داشته باشید معادل ۵۰ متر است و شما برای خریدن یک واحد ۱۵۰ متری نیاز دارید که ۳ امتیاز را از فروشنده پروژه خریداری کنید.

 

پروژه هم اکنون در چه مرحله این قرار دارد؟

پروژه نارنجستان ۵ هم اکنون در مرحله فوندانسیون قرار دارد.

 

تاریخ تحویل پروژه

طبق اعلام شرکت تعاونی سازنده پروژه در سال ۱۴۰۵ به طور کامل ساخته و به مشتریانش تحویل داده میشود.

 

آیا این پروژه وام دارد؟

در نظر داشته باشید که در این مرحله که پروژه در آن قرار دارد اساسأ نمیتوان راجع به وام پروژه صحبتی داشت،چرا که تعاونی پس از گذشت حدود ۷۰ درصد از مراحل ساخت میتواند جهت اخذ وام اقدام نماید و در آن زمان نیز با توجه به پیچیدگی و سختی مراحل اخذ وام(خصوصا در بازه زمانی فعلی کشور) کمی دور از ذهن بنظر میرسد.

بنابراین هرگونه تسهیلات و امکاناتی برای پروژه ها منوط به رویت مدارک و امکان استعلام و نیز قید درقرارداد میباشد که درحال حاظر همچین شرایطی امکان پذیر نمیباشد،توصیه ما به خریداران پروژه های ساخت و ساز در منطقه ۲۲ تمرکز بر توانایی و بنیه مالی خود و نیز عدم توجه به مباحثی از این دست میباشد،شما میتوانید جهت خرید پروژه و اخذ مشاوره رایگان با همکاران ما در دفترفروش ۲۲ تماس حاصل نمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید