پروژه فراز فرتاک چیتگر|پیش فروش برج مرواریدشهر

دسترسی پروژه ها به مراکز مهم منطقه 22

در این مقاله پروژه فراز فرتاک چیتگر یکی از پروژه های در حال ساخت تعاونی کاشانه سازه فرتاک را معرفی کرده و شمارا با نحوه خرید،قیمت،و ویژگی های کلی این پروژه آشنا خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که پروژه فراز با نام های پروژه ویو فراز و افق فراز و برج ویو فرتاک نیز شناخته می شود.

چیتگر و بطور کلی منطقه ۲۲ تهران امروزه به واسطه رشد روز افزون و سریع از حیث منطقه ای و نیز دارا بودن پروژه های ساخت و ساز ساختمانی و عمرانی متنوع (برج فراز)در کنار نزدیکی به مراکز تفریحی و خرید بسیار همچون ایرانمال،باملند،دریاچه چیتگر،پارک جنگلی چیتگر و….مضافا برخورداری از آب و هوای پاک و سالم نسبت به سایر نقاط پایتخت جایگاه ویژه ای از حیث سرمایه گذاری ملکی و جذابیت محیطی جهت سکونت افراد را دارا میباشد.

 

سازنده برج ویو فرتاک:

 

سازنده پروژه فراز تعاونی کاشانه سازه فرتاک میباشد. شایان به ذکر است که تعاونی کاشانه سازه فرتاک با شماره ثبت ۵۷۲۹۳۳ در اواخر سال ۱۳۹۹ تاسیس گردیده و به ثبت رسیده است.

 

از سوابق اتعاونی کاشانه سازه فرتاک میتوان به پروژه افق فرتاک در دهکده المپیک(در مرحله ساخت میباشد) و پروژه برج های مجلل فرتاک در منطقه گرمدره(این پروژه نیز در مرحله ساخت میباشد)اشاره کرد.

 

موقعیت مکانی برج ویو فرتاک:

 

بیشتر بخوانید!!  پروژه نیکان چیتگر - پیش فروش برج نیکان منطقه 22

پروژه فراز واقع شده در منطقه ۲۲ تهران،شهرک مرواریدشهر میباشد.شایان به ذکر است که پروژه فراز در جنوبی ترین بخش از شهرک مرواریدشهر شمالی قرار گرفته است.

 

زیر بنای کلی پروژه ۳۲ هزار متر مربع بوده،مساحت آن ۱۶۸۷ متر مربع و دارای سطح اشتغال ۲۰۰۰ متری میباشد.متراژ لابی برج حدودا ۲۵۰ متر مربع میباشد.

مشخصات پروژه فراز فرتاک:

پروژه فراز، یکی از پروژه‌های ساختمانی شرکت فرتاک می‌باشد که در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است.

  • ۳ لاین اسانسور
  • متراژ: ۶۰ و ۱۲۰ متر
  • هر طبقه ۶ واحد مسکونی
  • ۱ طبقه لابی و ۲۱ طبقه مسکونی
  • ۲۵ طبقه سازه ای  بصورت بتن

تعداد طبقات برج فراز منطقه ۲۲:

 

در مجموع پروژه فراز فرتاک شامل ۲۴ طبقه میباشد:

 

-۴ طبقه پارکینگ

 

-۱طبقه لابی

 

-۱۹ طبقه مسکونی

 

متراژ واحدهای برج فراز فرتاک:

 

طبق اعلام تعاونی سازنده متراژ واحدهای برج فراز از ۱۱۰ متر تا ۲۳۵ متری میباشد. شایان به ذکر است که عرضه واحدها بصورت سهام های ۶۰ متری و ۱۲۰ متری میباشد.

 

تعداد کل واحدهای برج فراز ۱۱۲ واحد بوده و هر طبقه شامل ۶ واحد مسکونیست.

 

پروژه فراز فرتاک دفتر فروش 22

 

نحوه خرید پروژه فراز چیتگر:

 

شما میتوانید جهت کسب مشاوره رایگان و نیز استعلام قیمت بروز پروژه فراز با کارشناسان ما در دفتر فروش ۲۲ تماس حاصل نمایید.

 

قیمت پروژه فرازمنطقه ۲۲:

 

مبلغ اولیه پروژه فراز شامل هزینه زمین تراکم و امتیاز میباشد . اقساط ساخت پروژه متعاقبا و همزمان با عملیات ساخت پروژه از اعضا گرفته خواهد شد.شایان به ذکر است که اقساط پروژه علی الحساب بوده و سالیانه و با توجه به تعدیل سالیانه قیمت ساخت تغییر کرده و افزایش خواهد داشت.

 

۱۲۰ متری۶۰ متریمتراژ
۷۷۰ میلیون تومان۳۸۵ میلیون تومانمبلغ اولیه
۲۵۰ میلیون تومان۱۲۵ میلیون تومانپرداخت دوم پس از ۴۵ روز
۲۴۰ میلیون تومان۱۲۰ میلیون تومانپرداخت سوم پس از ۹۰ روز
۲۴۰ میلیون تومان۱۲۰ میلیون تومانپرداخت چهارم پس از ۱۳۵ روز
ماهی ۲۵ میلیون تومانماهی ۱۲٫۵ میلیون توماناقساط ۴۸ ماهه و علی الحساب
۱۰ درصد مبلغ ساخت۱۰ درصد مبلغ ساختزمان تحویل

 

 

با توجه به تغییرات زیاد قیمت پروژه های ساختمانی و بروز بودن قیمتها جهت کسب اطلاعات تکمیلی و قیمت دقیق پروژه فراز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید!!  پروژه پدافند هوایی - پیش فروش برج ارتش چیتگر

 

نکته:

 

در نظر داشته باشید که هزینه ساخت پارکینگ و انباری،ضریب مرغوبیت طبقات،مشاعات برج و فضاسازی بیرونی برج فراز بصورت جداگانه و در پایان کار از خریداران اخذ خواهد شد.

 

آیا قیمت پروژه فراز ثابت و قطعیست:

 

خیر- در نظر داشته باشید که اقساط پروژه افق فراز علی الحساب بوده و با توجه به نرخ تورم ساخت دچار تغییر خواهند شد.

 

آیا میتوان طبقه و واحد خود را در پروژه افق فراز به هنگام خرید مشخص کرد:

 

خیر-تعاونی مربوطه دارای یک سیستم رنکینگ میباشد. بدین شکل که خریداران برج فراز بر حسب خوش حسابی در پرداخت اقساط خود رتبه بندی میشوند. یعنی هر عضوی که خوش حسابتر بوده و اقساط خود را به موقع تر پرداخت کند دارای رتبه بهتری بوده است.و زمان انتخاب واحد میتواند زودتر از سایرین اقدام به انتخاب واحد کرده و واحد و طبقه مورد نظر خود را انتخاب نماید.

 

زمان انتخاب واحد پروژه فراز مرواریدشهر:

 

معمولا زمان انتخاب واحد پروژه های ساختمانی پس از رسیدن برج فراز به ۲۰ درصد پایانی عملیات ساخت میباشد؛منتها مرجع اصلی تعیین این زمان تعاونی کاشانه سازه فرتاک میباشد.

 

پروژه فراز فرتاک در چه مرحله ایست:

 

برج فراز در مرحله فونداسیون میباشد.

 

زمان تحویل برج فراز چیتگر:

 

طبق اعلام تعاونی سازنده زمان تحویل برج فراز سال ۱۴۰۴ میباشد . لکن به واسطه حجم زیاد کار و سختی عملیات ساختمانی پیش بینی کارشناسان دفترفروش ۲۲ حدودا سال ۱۴۰۶ جهت تحویل واحدها میباشد.

 

آیا برج فراز دارای وام میباشد:

 

خیر-در نظر داشته باشید که اخذ وام و حتی تلاش برای اخذ آن در این مرحله از ساخت عملا غیر ممکن میباشد . بعدها نیز با توجه به شرایط فعلی کشور از حیث اقتصادی شانس دریافت وام بسیار بعید به نظر میرسد.

 

از کلیه خریداران محترم و متقاضیان ورود به برج فراز و منطقه ۲۲ تهران خواهشمندیم به هنگام خرید پروژه ها تنها بر روی بودجه و توانایی مالی خود تمرکز کرده و از پرداختن و تمرکز کردن بر روی هرگونه ادعاها و یا امکانات و تسهیلات خارج از قرارداد خود جدا پرهیز نمایند.

بیشتر بخوانید!!  پروژه گرین لند | پیش فروش برج های زمرد منطقه 22 چیتگر

 

نحوه خرید پروژه ویو فراز:

 

پس از هماهنگی با کارشناسان دفترفروش۲۲ و کسب اطلاعات و مشاوره لازم در خصوص برج فراز،به همراه کارشناس مربوطه به دفتر تعاونی سازنده مراجعه کرده و پس از اخذ استعلامات لازم و تایید کارشناس مجموعه اقدام به امضای قرارداد مینمایید. برای اطلاعات بیشتر از نحوه خرید پروژه فراز میتوانید با کارشناسان دفتر فروش ۲۲ در ارتباط باشید.

 

کاربری پروژه فراز:

 

تجاری-مسکونی

 

دسترسی های پروژه فراز:

 

برج فراز دسترسی مناسب و نزدیکی به اتوبانهای حکیم(همدانی) ، همت(خرازی) و تهران-کرج دارد؛همچنین فاصله و دسترسی برج فراز به نزدیکترین ایستکاه مترو که ایستگاه متروی وردآورد میباشد نیز بسیار کم و مناسب است.

 

امکانات برج ویو فراز:

 

-هلی پد

 

-روف گاردن

 

-سالن اجتماعات

 

-لابی مجلل

 

-سالن بازی کودکان

 

-سالن ورزشی

 

و…

اگر بخواهیم از مراکز مهم این منطقه نام ببریم که این پروژه دسترسی بسیار آسان به همه آنها دارد، می‌توان مکان‌های زیر را نام برد:

  • پارک چیتگر
  • بام لند
  • بوستان جوانمردان
  • نزدیکی به مرکز آتشنشانی و کلانتری
  • دسترسی سریع به مرکز خرید ایران مال
  • نزدیکی پروژه به پمپ بنزین
  • هایپر می

 

پروژه فراز فرتاک چیتگر تعاونی کاشانه سازه

 

فاصله برج ویو فرازتا دریاچه چیتگر:

 

حدودا ۱۴ دقیقه

 

فاصله پروژه ویو فرتاک تا ایرانمال:

 

حدودا ۱۰ دقیقه

 

فاصله پروژه ویو فرتاک تا باملند:

 

حدودا ۱۸ دقیقه

 

پروژه ویو فرتاک و سرمایه گذاری:

 

بی شک منطقه ۲۲ یکی از مستعدترین و پربازده ترین نقاط حال حاضر کشور از حیث سرمایه گذاری ملکی میباشد. رشد سریع این منطقه در کنار جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و تجاری همه و همه سبب شده که پروژه فراز و نیز بطور کلی منطقه ۲۲ تهران جایگاه مناسبی از حیث سرمایه گذاری و آورده ی مالی برای سرمایه گذاران ملکی را دارا باشد.

 

برج فراز فرتاک(افق فراز) منطقه ۲۲ و سکونت:

 

پروژه فراز در منطقه ای قرار گرفته که در حال حاضر سوا از این پروژه متشکل از پروژه های ساخت و ساز و مسکونی بسیاری در مراحل مختلف ساخت میباشد؛مشکلات ناشی از این ساخت و سازها از حیث سرو صدا و زباله های ناشی از فعالیت های ساختمانی کارگاه های این پروژه ها در کنار تراکم نسبتا پایین جمعیتی این نقطه سبب شده که این پروژه و لوکیشن شرایط چندان مناسبی را در حال حاضر جهت سکونت افراد نداشته باشد. لکن میتوان پیش بینی کرد با توجه به روند ساخت و ساز و پیشرفت شهری این منطقه این پروژه و این نقطه در یک بازه زمانی ۷ تا ۸ ساله شرایط مطلوبی را از حیث سکونت دارا باشد.

از دیگر پروژه های مربوط به این تعاونی میتوان به پروژه افق بین الملل و پروژه افق فرتاک اشاره کرد.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید