پروژه خاتم (اطلس ۲) چیتگر – پیش فروش برج خاتم (منطقه ۲۲)

پروژه خاتم (اطلس 2) چیتگر

در نظر داریم شما را در این مقاله با پروژه خاتم،یکی از پروژه های در حال ساخت چیتگر و منطقه ۲۲ تهران آشنا کرده و مشخصات،ویژگی ها و نحوه ی خرید و ورود به این پروژه را برای شما به طور کامل تشریح نماییم،شایان به ذکر است که پروژه خاتم با نام پروژه اطلس ۲ نیز شناخته میشود.

سازنده پروژه خاتم منطقه ۲۲ :

شرکت تعاونی آشیان آفرین آسایش سازنده و عرضه کننده ی این پروژه میباشد،این تعاونی در تیر ماه سال ۱۳۹۱ با شماره ۴۲۷۸۲۴ به ثبت رسیده است؛آقای اصغر رحملو رئیس هیئت مدیره و حسین مرونی مدیرعامل این تعاونی میباشند.تعاونی آشیان آفرین آسایش بجز پروژه اطلس ۲(خاتم)،۲ پروژه دیگر را نیز در منطقه ۲۲ در دست اقدام دارد که یکی از آنها با نام اطلس ۳ در مرحله اخذ مجوز ساخت میباشد.

پروژه اطلس۲(خاتم) چیتگر در چه مرحله ایست :

پروژه خاتم یا همان پروژه اطلس ۲ در مرحله اسکلت میباشد.

شایان به ذکر است که زمین این پروژه در سال ۱۳۹۸ از اتوبوسرانی خریداری گردید و عملیات ساخت آن استارت خود اما پس از مدتی و به دلیل ابطال پروانه ساخت قبلی که مدت زمانی ۴ ساله داشت،ساخت و عملیات عمرانی آن متوقف گردید،پس از مدتی توقف و با اخذ مجدد مجوزهای لازم ادامه عملیات ساخت پروژه با اندکی تاخیر از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه برلیان چیتگر | پیش فروش برج مروارید شهر منطقه 22

پروژه خاتم

لوکیشن و موقعیت مکانی پروژه اطلس ۲ (خاتم ) :

پروژه خاتم واقع شده در شهرک مروارید شهر منطقه ۲۲ کلانشهر تهران میباشد؛این شهرک در غربی ترین نقطه از منطقه ۲۲ تهران قرار گرفته است.

سازه پروژه خاتم منطقه ۲۲ :

اسکلت پروژه اطلس ۲ از نوع بتنی میباشد.

پروژه اطلس ۲ مرواریدشهر دارای چند طبقه است :

پروژه خاتم یا اطلس ۲ در مجموع متشکل از ۱۴ طبقه میباشد :

  • -۱۱ طبقه مسکونی
  • -۱ طبقه لابی
  • -۲ طبقه پارکینگ

پروژه خاتم چیتگر چند واحدیست :

برج خاتم در مجموع دارای ۸۸ واحد است.

کاربری پروژه اطلس ۲ (خاتم) مرواریدشهر :

کاربری برج خاتم مسکونی میباشد.

متراژ واحدهای پروژه خاتم یا پروژه اطلس ۲ چیتگر :

برج خاتم منطقه ۲۲ دارای ۳ تیپ نقشه و متراژ میباشد :

  • -واحد ۱۰۰ متری
  • -واحد ۱۲۰ متری
  • -واحد ۱۴۰ متری

قیمت خرید و نحوه ی ورود به برج خاتم مرواریدشهر :

متقاضیان خرید برج خاتم باید مبلغی متشکل از ۳ بخش را پرداخت نمایند :

  • -واریزی
  • -امتیاز
  • -اقساط ساخت

واریزی :

شامل مبلغیست که فروشنده یا عضو قبلی در قالب مبلغ زمین تراکم + اقساط ساخت،تا تاریخ فروش واحد خود پرداخت کرده است؛مبلغ واریزی برای اعضای پروژه خاتم تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۱ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان میباشد.

امتیاز :

سود سرمایه گذاری نفر قبلی به واسطه ی پیشرفت پروژه و افزایش ارزش زمین تراکم پروژه و… میباشد.

اقساط ساخت :

اقساطی میباشد که خریدار با توجه به روند پروژه و در طول مدت ساخت آن باید به تعاونی پرداخت نماید؛اقساط ساخت پروژه خاتم هر ۲ ماه ۱۲۲ میلیون تومان میباشد.

به عبارت ساده تر خریدار میبایست مجموع مبلغ واریزی و امتیاز را در ابتدا و در هنگام خرید پرداخت نماید و پس از آن اقدام به پرداخت اقساط ساخت پروژه به تعاونی مربوطه تا پایان مدت ساخت نماید.

با توجه به تغییرات و بروز بودن قیمت پروژه خاتم و بطور کل کلیه پروژه های چیتگر و منطقه ۲۲ تهران،شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز پروژه اطلس ۲ (خاتم ) و یا کسب اطلاع از شرایط کلیه پروژه های چیتگر و منطقه ۲۲ تهران و نیز اخذ مشاوره رایگان،با کارشناسان ما در دفتر فروش ۲۲ تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید!!  پروژه پارادایس چیتگر - پیش فروش برج پارادایس (منطقه 22)

زمان تحویل پروژه خاتم چیتگر :

طبق اعلام تعاونی زمان تحویل پروژه سال ۱۴۰۵ میباشد؛لکن پیش بینی کارشناسان دفتر فروش ۲۲ با توجه به سختی و مشکلات عملیات ساخت و ساز برای تحویل پروژه اطلس ۲ یا همان پروژه خاتم سال ۱۴۰۷ میباشد.

آیا برج خاتم مرواریدشهر قیمت قطعیست :

خیر– در نظر داشته باشید که هرچند قیمت زمین تراکم پروژه قطعی و ثابت میباشد،اما اقساط ساخت پروژه علی الحساب بوده و با توجه به نرخ تعدیل سالیانه دچار تغییر و افزایش خواهد شد.

آیا پروژه اطلس ۲ (خاتم) تعاونی آشیان آفرین آسایش دارای وام میباشد :

خیر – در نظر داشته باشید که دریافت هرگونه تسهیلات و امکانات در خرید پروژه های ساخت و ساز منوط به ذکر در قرارداد و دریافت تضامین کتبی میباشد،ذکر این گونه مسائل در فروش کلیه پروژه های ساختمانی صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و هیچگونه سندیتی ندارد،مجموعه دفتر فروش ۲۲ از متقاضیان خرید پروژه های ساختمانی تقاضا دارد به هنگام خرید صرفا روی بودجه و توان مالی خود تمرکز کرده و از تمرکز بر همچین مسائلی جدا خودداری نمایند.

امکانات برج خاتم مرواریدشهر شمالی:

  • -سالن اجتماعات
  • -سالن ورزشی
  • -شوتینگ زباله
  • -لابی مجلل
  • -دوربین مداربسته
  • -سالن بازی کودکان
  • و…

پروژه خاتم

دسترسی های پروژه اطلس ۲ چیتگر :

برج اطلس ۲ (خاتم) دسترسی مناسبی به اتوبانهای خرازی(همت) و همدانی (حکیم)را دارا میباشد،مضافا دسترسی این پروژه به اتوبان تهران-کرج نیز بسیار نزدیک میباشد؛لازم به ذکر است که این برج از حیث دسترسی به مترو نیز شرایط بسیار مطلوبی را داراست.

برج خاتم و دریاچه چیتگر :

همانطور که در قبل تر گفته شد پروژه اطلس ۲ در شهرک مرواریدشهر به عنوان غربی ترین نقطه از منطقه ۲۲ در حال احداث میباشد،فاصله پروژه خاتم تا دریاچه چیتگر(دریاچه شهدای خلیج فارس ) در حدود ۸ دقیقه میباشد.

پروژه اطلس ۲ چیتگر و ایرانمال :

فاصله این برج تا بازاربزرگ ایران(ایرانمال) ۵ دقیقه میباشد.

برج خاتم (اطلس ۲) و پارک جنگلی چیتگر :

فاصله برج اطلس ۲ مرواریدشهر تا پارک جنگلی چیتگر حدودا ۱۰ دقیقه میباشد.

برج خاتم منطقه ۲۲ و سرمایه گذاری :

بطور کلی چیتگر و منطقه ۲۲ تهران امروزه به دلایل مختلف اعم از جاذبه های گردشگری بسیار،مراکز خرید متنوع و زیر ساختهای شهری مناسب و متناسب با متدهای روز،تبدیل به یکی از قطبهای اصلی سرمایه گذاری ملکی در سطح کشور گردیده است؛از دید سازه ای و پروژه ای نیز مبلغ کم ورود به پروژه های این منطقه از جمله پروژه اطلس ۲ (خاتم) و نیز رشد روز افزون حق امتیاز آن به واسطه ی رشد پروژه و افزایش قیمت زمین تراکم و.. و به تبع آن افزایش سرمایه اولیه برای سرمایه گذار،سبب شده که به توان به پروژه خاتم مرواریدشهر چه از حیث سرمایه گذاری ملکی میان مدت و چه بلند مدت،نمره قبولی را اعطا کرد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه الهیه و فرشته - پیش فروش برج F7 F8 چیتگر

برج خاتم چیتگر و سکونت :

همانطور که در طول مقاله بارها بیان شد پروژه اطلس ۲ در شهرک مرواریدشهر چیتگر واقع شده است،شهرک مرواریدشهر در حال حاظر پذیرای پروژه های ساختمانی و مسکونی بسیاری در خود میباشد و سازندگان و تعاونی های بسیاری در این شهرک مشغول ساخت و ساز میباشند.

طبیعتا و با وجود این ساخت و سازها و آلودگی های صوتی و محیطی ناشی از آنها و نیز عدم وجود هایپرها و مارکتهای رفع نیازهای روزمره خانوارها شامل سوپر مارکتها و نانوایی و… در حال حاضر و در محدوده ی داخلی شهرک مرواریدشهر همه و همه سبب شده این شهرک در بازه زمانی فعلی و حتی با وجود تعداد محدودی سکنه که در حال حاضر در این شهرک ساکن هستند،شرایط مطلوبی جهت سکونت را دارا نباشد؛منتها با توجه به پیشرفت روز افزون این منطقه و شهرک و نیز اتمام پروژه های ساختمانی فعال حال حاضر در شهرک مرواریدشهر طی سالهای آتی،میتوان پیش بینی کرد که برج خاتم و بطور کلی شهرک مرواریدشهر حدودا از سال ۱۴۱۰ شرایط مطلوب و مناسبی را برای سکونت دارا خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید