پروژه بنیتا چیتگر|پیش فروش برج بنیتا مروارید شهر

پروژه بقیه الله 2 (مروارید شهر) دفتر فروش 22

پروژه بنیتا چیتگر از پروژه های در دست ساخت توسط شرکت تعاونی مسکن سازه گستر بنیتا در منطقه ۲۲ تهران است.در این مقاله میخواهیم قیمت و شرایط خرید پروژه بنیتا چیتگر،امکانات،دسترسی ها،اقساط سازه،زمان تحویل پروژه بنیتا و …. صحبت کنیم.

پروژه بنیتا چیتگر

در این مقاله سعی داریم شما را با پروژه بنیتا چیتگر یکی از پروژه های مسکونی واقع شده در منطقه ۲۲ پایتخت آشنا کرده و ابعاد مختلف این پروژه و نیز نحوه و شرایط خرید آن را برای متقاضیان خرید پروژه های مسکونی چیتگر و منطقه ۲۲ تهران را شرح دهیم.

 

سازنده پروژه مجلل قصر بنیتا:

 

شرکت تعاونی مسکن سازه گستربنیتا مجری و سازنده ی این پروژه میباشد.

 

موقعیت مکانی برج بنیتا:

 

پروژه  در شهرک مرواریدشهر و فاز جنوبی این شهرک است.(شهرک مرواریدشهر غربی ترین بخش از منطقه ۲۲ تهران است).

 

متراژ و تیپ واحدهای پروژه بنیتا مرواریدشهر:

 

بیشتر بخوانید!!  پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه 22

پروژه بنیتا دارای ۳ تیپ متراژ ۶۰ متری،۱۰۰ متری و ۱۳۰ متری است.گفته میشود که واحدهایی با متراژ بالاتر نیز در این برج در نظر گرفته شده است؛لیکن با توجه به لیست ارائه شده توسط مجموعه ی سازنده در حال حاضر فروش واحدها بر اساس متراژهای ذکر شده خواهد بود.

نکته:

 

متقاضیانی که قصد ورود و سرمایه گذاری ملکی در منطقه ۲۲ را دارا میباشند در نظر داشته باشند که پروژه بنیتا بصورت سهامی نیز قابل عرضه میباشد؛بدینصورت که سرمایه گذاران محترم میتوانند به جای خرید یک واحد مسکونی با متراژهای ذکر شده اقدام به خرید سهام های ۵۰ متری پروژه بنیتا نمایند و بعدها و با توجه به پیشرفت پروژه و به واسطه ی آن افزایش قیمت و امتیاز آن اقدام به فروش سهام مورد نظر نمایند،طبیعیست که سهام های ۵۰ متری واحد مسکونی نبوده و صرفا جهت سرمایه گذاری میباشند و خریداران آنها پس از خرید درصورت عدم تمایل به فروش میتوانند با خرید یک سهم دیگر و ادغام آن با سهم قبلی این سهام را تبدیل به واحد مسکونی نمایند.

 

پروژه بنیتا چیتگر/پیش فروش برج بنیتا مروارید شهر شرکت تعاونی مسکن سازه گستر بنیتا دفترفروش 22

 

پلاک ثبتی زمین پروژه:

 

برج مذکور در زمینی با پلاک ثبتی ۱۳۸۲ فرعی از چهار اصلی بخش ده تهران بنا خواهد شد؛شایان به ذکر است که پروژه مذکور دارای ۲۵ هزار متر بنای خالص میباشد.

 

پروژه در چه مرحله ایست:

 

برج در مرحله پذیره نویسی و تکمیل مراحل اخذ مجوز ساخت میباشد.

 

پروژه مجلل بنیتای منطقه ۲۲ شامل چند بلوک است:

 

متشکل از ۲ بلوک میباشد.

 

برج قصر بنیتا چیتگر چند طبقه است:

 

مجموعا شامل ۱۵ طبقه است.

-۱۲ طبقه مسکونی

-۱ طبقه لابی

-۲ طبقه پارکینگ

 

قیمت خرید پروژه بنیتا:

 

در نظر داشته باشید که متقاضیان خرید پروژه مذکور باید مبلغی متشکل از ۲ بخش را پرداخت نمایند:

بیشتر بخوانید!!  پروژه سهند چیتگر|پیش فروش برج سهند

 

۱-هزینه زمین تراکم و اخذ جواز

۲-اقساط ساخت

 

هزینه زمین تراکم و اخذ جواز پروژه متری ۱۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و طی ۳ مرحله مطابق با جدول زیر از خریداران اخذ خواهد شد؛شایان به ذکر است که مبلغ و نحوه ی پرداخت اقساط ساخت پروژه متعاقبا و پس از شروع عملیات ساخت آن توسط تعاونی به خریداران اعلام خواهد شد.

۱۳۰ متری۱۰۰ متری۶۰ متری۵۰ متریشرایط پرداخت تراکمردیف
۱٫۴۰۰ میلیارد تومان۱ میلیارد تومان۶۰۰ میلیون تومان۵۰۰ میلیون تومانپیش پرداخت۱
۴۰۰ میلیون تومان۳۵۰ میلیون تومان۲۰۰ میلیون تومان۱۵۰ میلیون تومان۲۰/۱۰/۱۴۰۲۲
۴۱۰ میلیون تومان۳۵۰ میلیون تومان۲۲۰ میلیون تومان۲۰۰ میلیون تومان۰۵/۱۲/۱۴۰۲۳

 

شما میتوانید جهت کسب مشاوره رایگان،اطلاع از شرایط پروژه،استعلام قیمت و خرید پروژه بنیتا با کارشناسان ما در دفتر فروش ۲۲ تماس حاصل بفرمایید.

 

پروژه بنیتا چیتگر/پیش فروش برج بنیتا مروارید شهر شرکت تعاونی مسکن سازه گستر بنیتا دفترفروش22

 

آیا قیمت پروژه مجلل بنیتا مرواریدشهر جنوبی قطعی و ثابت است:

 

خیر- در نظر داشته باشید که مبلغ زمین تراکم پروژه ثابت میباشد اما اقساط ساخت پروژه علی الحساب بوده و مطابق با درصد تعدیل ساخت سالیانه افزایش خواهد داشت.

 

آیا هنگام خرید میتوان طبقه و واحد خود را مشخص کرد:

 

خیر – تعاونی سازه گستر بنیتا همچون بسیاری از تعاونی مسکن های دیگر برای خریداران این پروژه و نحوه ی انتخاب واحد آنها یک سیستم رتبه بندی بر اساس خوش حسابی خریداران در نظر گرفته است؛بدینصورت که هرچقدر اعضا در پرداخت اقساط ساخت خود خوش حساب تر بوده و اقساط خود را به موقع تر پرداخت نمایند رتبه و جایگاه بهتری را دارا بوده و به تبع آن زمان انتخاب واحد میتوانند زودتر از دیگران انتخاب واحد کرده و طبقه و واحد مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید!!  پروژه ویژن چیتگر - پیش فروش برج ماندگار

 

زمان انتخاب واحد پروژه مجلل بنیتا:

 

تعاونی مسکن سازه گستر بنیتا به عنوان سازنده،مرجع اصلی تعیین و اعلام زمان انتخاب واحد پروژه مذکور میباشد؛منتها با توجه به تجربه این زمان معمولا پس از گذر پروژه از ۷۰ درصد از مراحل ساخت میباشد.

 

 

 

امکانات پروژه بنیتا چیتگر:

 

از امکانات پروژه بنیتا چیتگر میتوان به:سالن سینما،مهد کودک،مشاعات آبی(سونا و جکوزی)،سالن اجتماعات،کترینگ و کافی شاپ اختصاصی،اکسسوری برند،روف گاردن،سیستم مدیریت هوشمند واحد مسکونی و….اشاره کرد.

 

زمان تحویل و تکویل پروژه بنیتا:

 

زمان تحویل پروژه بنیتا ۴ سال پس از شروع عملیات ساخت است.

 

دسترسی های پروژه:

 

پروژه بنیتا دسترسی مطلوب و مناسبی به اتوبانهای تهران-کرج و حکیم(همدانی) و نیز همت(خرازی) را دارا میباشد. همچنین دسترسی این پروژه به نزدیکترین ایستگاه مترو نیز بسیار مناسب است.

 

مراکز خرید و تفریحی منطقه ۲۲ و فاصله زمانی برج بنیتا از آنها:

 

-فاصله تا ایرانمال حدودا ۸ دقیقه

 

-مسافت تا دریاچه چیتگر حدودا ۱۱ دقیقه

 

-فاصله تا باملند حدودا ۱۴ دقیقه

 

با خرید این پروژه، دسترسی مناسبی نیز به آبشار تهران،پارک جنگلی چیتگر،باغ موزه گیاه شناسی و…را دارا میشوید.

 

پروژه مجلل بنیتا و سرمایه گذاری:

 

رشد روز افزون منطقه ۲۲ تهران و نیز منطقه مرواریدشهر در کنار جاذبه ها و مراکز تفریحی و خرید این منطقه بعلاوه ی مبلغ ورودی پایین به این پروژه که یکی از مباحث مهم در بحث سرمایه گذاریست.

در کنار ماهیت وجودی پروژه های ساخت و ساز که  شامل افزایش امتیاز و به تبع آن سود و آورده برای خریدار خواهد بود. همه و همه سبب شده تا این پروژه از حیث سرمایه گذاری شرایط مطلوبی را دارا باشد.

 

برج مجلل بنیتا و سکونت:

 

عدم نزدیکی به مراکز خرید و رفع نیازهای روزانه خانوارها همچون هایپرمارکت و نیز نزدیکی به کارگاهای ساختمانی سایر پروژه های ساخت و ساز و آلودگی های صوتی و محیطی سبب شده شرایط کاملا مطلوبی را از حیث سکونت دارا نباشد.

با توجه به روند پیشرفت و رو به رشد بودن این منطقه برج بنیتا حدودا در بازه زمان تحویل پروژه بنیتا،دارای شرایطی مناسبی از حیث سکونت باشد.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید