پروژه بقیه الله ۵|پیش فروش برج ونوس هوم لند چیتگر

پروژه بقیه الله 5 ونوس هوم لند دفترفروش 22

پروژه بقیه الله ۵ یا همان ونوس هوم لند یکی از پروژه های ساختمانی و مسکونی در حال ساخت توسط شرکت سهامی خاص نامی اریکه پارسیان درمنطقه ۲۲ واقع شده است. در این مطلب شرایط و خصوصیات این پروژه و نیز نحوه ی خرید پروژه بقیه ۵ و قیمت پروژه بقیه الله  وزمان تحویل پروژه بقیه و .. را برای مخاطبان و متقاضیان این پروژه بطور کامل شرح خواهیم داد.شایان به ذکر است که پروژه بقیه الله ۵ با نام ونوس هوملند نیز شناخته می شود.

 

سازنده پروژه بقیه الله ۵ سهامی خاص نامی اریکه (ونوس هوملند):

فهرست

 

سازنده و مجری پروژه بقیه الله ۵ شرکت سهامی خاص نامی اریکه پارسیان میباشد؛این شرکت در شهریورماه سال ۱۳۸۹ با شناسه ملی ۱۰۳۲۰۳۴۵۶۴۶ و نیز شماره ثبت ۳۸۳۸۸۰ تاسیس و به ثبت رسیده است.مدیر عامل شرکت سهامی خاص نامی اریکه پارسیان آقای مهدی باقری طادی و رئیس هیئت مدیره آن آقای میلاد محمودوندیام میباشند؛در ادامه و در طول مقاله شمارا بیش از پیش با رزومه ها و سوابق شرکت نامی اریکه پارسیان آشنا خواهیم نمود.

 

موقعیت مکانی پروژه بقیه الله ۵ :

 

پروژه ونوس هوملند واقع شده در منطقه ۲۲ تهران و بلوار اردستانی است. پس از ورود به بلوار اردستانی از طریق اتوبان همت(خرازی) و گذر از چهارراه دانش به سمت خیابان دانش غربی وسپس ورود به خیابان سرشاد،پروژه بقیه الله ۵ در تقاطع این خیابان با خیابان روژان قابل رویت است.

 

زمین پروژه بقیه الله ۵ سهامی خاص نامی اریکه:

 

پروژه بقیه الله ۵ با پلاک ثبتی ۲۱۰۲/۴ در زمینی به مساحت ۵٫۵۰۰ مترمربع و با تراکم مسکونی ۲۰٫۸۶۰ متر مربع بنا خواهد شد.

 

شایان به ذکر است که پروژه بقیه الله ۵ در واقع بخشی از یک پروژه عظیم تر و ۳ بلوکه با نام ونوس هوملند است .در نظر داشته باشید که پروژه ونوس هوملند در مجموع متشکل از ۳ بلوک است.  توسط تعاونی انبوه سازان سپهر در حال ساخت  میباشد که بلوک اول در مرحله نازک کاری و بلوک دوم در مرحله اسکلت است. بلوک سوم که در مرحله گودبرداری برای مشارکت و ادامه ساخت به شرکت اریکه پارسیان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید!!  مقایسه پروژه افق فرتاک و پروژه دیپلمات منطقه 22 | کدام یک بهتر است؟

 

طبق اعلام شرکت سهامی خاص نامی اریکه پارسیان ادامه مراحل ساخت پروژه بقیه الله ۵ از شهریورماه سال ۱۴۰۲ استارت خواهد خورد.و زمان تحویل پروژه بقیه ۵ تا سال ۱۴۰۶ است.

 

تعداد طبقات پروژه بقیه الله ۵ ونوس هوملند:

 

در مجموع شامل ۲۵ طبقه میباشد:

 

-۲۱ طبقه مسکونی

 

-۱ طبقه لابی

 

-۳ طبقه پارکینگ

 

پروژه بقیه الله ۵ چند واحده است:

 

مجموعا ۱۷۵ واحد

 

متراژ و تیپ واحد های پروژه بقیه الله ۵ ونوس هوم لند:

 

پروژه بقیه الله ۵ تیپ و متراژهای متنوع و نسبتا خوبی را برای متقاضیان خرید این برج در نظر گرفته است:

 

-متراژ ۱۰۵ متری

 

-واحد ۱۱۲ متری

 

-متراژ ۱۱۵ متری

 

-واحد ۱۱۹ متری

 

-متراژ ۱۳۸ متری

 

بجز واحدهای ۱۳۸ متری که سه خوابه هستند کلیه متراژهای برج بقیه الله ۵ (ونوس هوملند) ۲ خواب میباشند.

 

در نظر داشته باشید که خریداران به هنگام خرید تنها میتوانند جهت واحد خود را مشخص کنند.

 

پروژه بقیه الله 5 ونوس هوم لند سهامی خاص نامی اریکه دفترفروش 22

 

 

حال به بررسی کلی متراژ واحدهای پروژه بقیه الله ۵ بلوار اردستانی میپردازیم:

 

واحد ۱۰۵ متری:

 

این تیپ از پروژه بقیه الله ۵ در هر طبقه ۱ واحد است .در بخش وسطی از این برج است

.کلیه واحدهای ۱۰۵ متری تماما جنوبی هستند.در مجموع برج ونوس هوملند شامل ۱۸ واحد ۱۰۵ متری است،چرا که این واحدها از طبقه ۱ مسکونی تا طبقه ۱۸ دیده شده اند.

 

واحد ۱۱۲ متری:

 

تعداد واحدهای ۱۱۲ متری در برج بقیه الله ۵ مجموعا ۳۸ واحد است و هر طبقه از برج شامل ۲ واحد ۱۱۲ متری میباشد،شایان به ذکر است که هر طبقه شامل یک واحد ۱۱۲ متری با ویوی جنوب غربی و یک واحد با ویوی جنوب شرقی میباشد.در نظر داشته باشید که برخلاف طبقه ۱ تا ۱۸ مسکونی که هر  طبقه دارای ۲ واحد تیپ ۱۱۲ متری است ، تعداد این تیپ و متراژ در طبقات ۱۹ و ۲۰ مسکونی ۱ عدد میباشد.

 

واحد ۱۱۵ متری:

 

برج بقیه الله ۵ مجموعا دارای ۳۸ واحد ۱۱۵ متری میباشد.هر طبقه دربردارنده ی ۲ واحد ۱۱۵ متری است(در طبقات ۱۹ و ۲۰ مسکونی این تعداد ۱ عدد است).هر طبقه دارای یک واحد ۱۱۵ متری با ویوی شمال غربی و دیگری با ویوی شمال شرقی میباشد.

 

واحد ۱۱۹ متری:

 

این تیپ و متراژ نیز از جهت ویو شرایطی کاملا مشابه با واحدهای ۱۱۲ متری را دارا میباشد؛بدین صورت که هر طبقه(از طبقه ۱ تا ۲۰ مسکونی) دارای ۲ واحد ۱۱۹ متری بوده که یک واحد دارای ویوی جنوب غربی و دیگری جنوب شرقی میباشد.در نظر داشته باشید که تعداد واحدهای ۱۱۹ متری در کل برج ونوس هوملند ۴۰ واحد میباشد و این واحدها از طبقه اول تا طبقه ۲۰ مسکونی در دسترس هستند.

 

متراژ ۱۳۸ متری:

 

این تیپ و متراژ تنها واحدهای ۳ خواب پروژه بقیه الله ۵(ونوس هوملند)میباشد. تعداد این واحدها در هر طبقه از برج ۲ واحد(طبقات ۱ تا ۱۸ مسکونی) و در طبقات ۱۹ تا ۲۰ مسکونی ۱ واحد میباشد.

هر طبقه شامل یک واحد ۱۳۸ متری با ویو شمال غربی و یک واحد با ویوی شمال شرقی میباشد.

 

در نظر داشته باشید که مجموعا تعداد واحدها در هر طبقه از پروژه بقیه الله ۵ (طبقه ۱ تا ۱۸ مسکونی) ۹ واحد بوده و طبقات ۱۹ و ۲۰ مسکونی شامل ۵ واحد میباشند؛شایان به ذکر است که طبقه پایانی شامل واحدهای پنت هاوس با ویوی کاملا باز ۳۶۰ درجه هستند.

 

قیمت پروژه بقیه الله ۵ اریکه پارسیان :

 

فرمول و نحوه ی خلاصه شده ی خرید  و قیمت پروژه بقیه الله :

 

واریزی اولیه + امتیاز + اقساط ساخت = خانه

 

واریزی :

 

در واقع واریزی مبلغیست که شخص فروشنده در قالب مبلغ اولیه شامل زمین تراکم و جواز،بعلاوه ی اقساط اعلامی و نیز اقساط ساخت احتمالی تا زمان فروش واحد خود به تعاونی اریکه پارسیان پرداخت کرده است؛به زبان ساده تر مجموع مبلغ هر آنچه که تا تاریخ فروش واحد،فروشنده به حساب تعاونی واریز نموده است.

بیشتر بخوانید!!  پروژه یاقوت چیتگر ، پیش فروش برج باغ مسکونی یاقوت چیتگر

 

امتیاز :

 

امتیاز پروژه در واقع سود سرمایه گذاری خریدار قبلی میباشد و متشکل از رشد فیزیکی پروژه،افزایش قیمت زمین تراکم پروژه و…. میباشد.

 

اقساط ساخت :

 

مبالغیست که در قالب اقساط همزمان با ساخت و ساز و عملیات ساخت پروژه از اعضا دریافت می گردد.

 

جهت کسب مشاوره رایگان و نیز استعلام قیمت پروژه بقیه الله و نحوه خرید پروژه بقیه ۵ بروز پروژه بقیه الله ۵ ( ونوس هوم لند) و اطلاع از زمان تحویل پروژه بقیه  و کلیه پروژه های منطقه با کارشناسان ما در دفتر فروش ۲۲ تماس حاصل فرمایید.

 

آیا قیمت خرید پروژه بقیه الله ۵ ونوس هوملند قطعی و ثابت است:

 

خیر – در نظر داشته باشید که قیمت پروژه بقیه الله از جهت زمین تراکم و جواز پروژه(مبلغ اولیه) ثابت میباشد،منتها اقساط ساخت پروژه بصورت علی الحساب بوده و با توجه به نرخ تورم سالیانه تا زمان تحویل پروژه بقیه ساخت تغییر خواهد داشت.

 

آیا میتوان هنگام خرید پروژه بقیه الله ۵(ونوس هوم لند) طبقه واحد خود را مشخص کرد:

 

خیر – همانگونه که در طول مقاله اشاره شد خریدار به هنگام خرید تنها میتواند جهت واحد خود را انتخاب نماید؛انتخاب طبقه و واحد خریدار بطور مستقیم به رتبه ی او بستگی دارد،بدین صورت که شرکت اریکه پارسیان بر حسب خوش حسابی اعظا و نحوه ی پرداخت اقساط ساخت آنها اقدام به طراحی یک سیستم رتبه بندی نموده است؛هرچقدر که خریدار اقساط خود را بموقع تر پرداخت نماید رتبه و امتیاز بهتری داشته و زمان انتخاب واحد میتواند زودتر از دیگران طبقه و واحد خود را انتخاب نماید.

 

به عنوان مثال مالکین واحدهای ۱۰۵ متری پروژه بقیه الله ۵(ونوس هوملند) به تعداد واحدها از ۱ تا ۱۸ رتبه بندی خواهند شد. مالک خوش حسابتر رتبه ی ۱ را صاحب شده است.  به عنوان شخص اول،هر واحد و طبقه ای را که تمایل داشته باشد انتخاب مینماید. الباقی اعضا نیز به ترتیب و بر حسب رتبه های خود انتخاب واحد خود را انجام خواهند داد.

 

زمان انتخاب واحد پروژه ونوس هوملند:</h4>

 

معمولا زمان انتخاب واحد پروژه های ساختمانی پس از گذر عملیات ساخت پروژه از مرحله سفت کاری و پیش از زمان تحویل پروژه بقیه میباشد؛هر چند تنها مرجع تعیین این تاریخ شرکت اریکه پارسیان به عنوان سازنده پروژه است.

 

 

ناظر پروژه بقیه الله ۵ (ونوس هوملند):

 

بهین اندیشه ساخت

 

سازه پروژه بقیه الله ۵:

 

اسکلت بتنی

 

نمای پروژه بقیه اله ۵ ونوس هوم لند:

 

سیمان شسته

 

کاربری پروژه ونوس هوم لند:

 

کاربری پروژه مسکونیست.

 

پروژه بقیه الله ۵ در چه مرحله ای از ساخت است:

 

کلیه مجوزات لازم اخذ گردیده است و برج در مرحله گودبرداری میباشد.

 

زمان تحویل پروژه بقیه اله ۵:

 

زمان تحویل پروژه بقیه  ونوس هوملند سال ۱۴۰۶ میباشد.

 

نحوه خرید پروژه بقیه الله ۵ (ونوس هوملند):

 

مرحله اول تماس با کارشناسان مجموعه دفتر فروش ۲۲ و کسب اطلاعات لازم و مشاوره رایگان و مشخص شدن متراژ و جهت مد نظر خود،جهت خرید است. ابتدا در جلسه و نشست خرید فی مابین خریدار و فروشنده حضور به عمل آورده است.

پس از رسیدن به توافق با فروشنده بر روی قیمت و بطور کلی شرایط فروش،با توافق طرفین مجموعه دفترفروش ۲۲ اقدام به تنظیم یک مبایعه نامه میکند .

طرفین معامله پس از امضای آن،در تاریخ توافق شده میان هر دو طرف معامله همراه با کارشناس مربوطه در دفتر تعاونی سازنده حضور به عمل آورده و پس از اخذ استعلامات لازم اقدام به نقل و انتقال و تسویه حساب مالی خواهند نمود.

بیشتر بخوانید!!  پروژه پدافند هوایی - پیش فروش برج ارتش چیتگر

 

چند نکته که حین نگارش قرارداد مبایعه نامه باید به آن دقت نمود:

 

-قرارداد قطعا میبایست به شرط استعلام از تعاونی باشد.

 

-مورد معامله موروثی و مهریه و…نباشد.

 

-حتما پیش از امضا ، مبایعه نامه بطور کلی قرائت و مطالعه گردد.

 

-پس از نگارش و امضای مبایعه نامه تنها مبلغ محدود و مشخصی توسط خریدار جهت جاری شدن قرارداد با ذکر در قرارداد جابجا گردد . اصل پول حتما در دفتر تعاونی و همزمان با نقل و انتقال مورد معامله به فروشنده انتقال یابد.

 

امکانات پروژه بقیه اله ۵ (ونوس هوم لند):

 

-سالن اجتماعات

 

-استخر،سونا و جکوزی

 

-سالن ورزشی

 

– مسیرهایی جهت تردد معلولین

 

-سالن ورزشی

 

-سیستم کنترل هوشمند تردد

 

-سالن بازی کودکان

 

و….

 

دسترسی های پروژه ونوس هوملند(بقیه الله ۵):

 

پروژه ونوس هوملند فاصله مناسب و اندکی تا اولین ایستگاه مترو(ایستگاه وردآورد) دارد،مضافا فاصله این برج تا اتوبانهای حکیم(همدانی) ، همت(خرازی) و نیز تهران-کرج نیز بسیار نزدیک میباشد.

 

پروژه بقیه الله ۵ و سرمایه گذاری:

 

دید منطقه ای:

 

با دیدی باز و وسیع میتوان گفت که بطور کلی امروزه منطقه ۲۲ تهران به واسطه ی برخورداری از آب و هوای پاکیزه و سالم تر نسبت به سایر نقاط پایتخت،روند رو به رشد و با سرعت بالای توسعه ی این منطقه و نیز در برگیری بسیاری از مراکز تفریحی و خرید برند تهران همچون ایرانمال،باملند،پارک جنگلی چیتگر،دریاچه چیتگر،آبشار تهران و…از دید و حیث منطقه ای و لوکیشن یکی از بهترین و مستعدترین مناطق کشور جهت سرمایه گذاری ملکی میباشد.

 

دید پروژه ای:

 

شرکت نامی اریکه پارسیان به عنوان سازنده این پروژه دارای رزومه خوب و قابل قبولی را در سطح منطقه ۲۲ تهران است. همچنین با توجه به اخذ مدارک و مستندات لازم و مورد نیاز جهت آغاز عملیات ساخت پروژه ، میتوان انتظار داشت که آغاز عملیات ساخت این پروژه  تا زمان تحویل پروژه بقیه با افزایش امتیاز و قیمت پروژه همراه باشد.

پروژه بقیه اله ۵ (ونوس هوم لند) و سکونت:

 

دسترسی مناسب پروژه به اتوبانها و شاهراهای اصلی کلانشهر تهران،در کنار نزدیکی به مراکز خرید و برند منطقه همه و همه سبب شده که برج بقیه اله ۵ را بتوان از حیث سکونت نیز مورد قبول و مناسب دانست.

 

سوابق و رزومه های شرکت نامی اریکه پارسیان به عنوان مجری و سازنده پروژه بقیه الله ۵ (ونوس هوملند):

 

-برج افرا (مروارید ۱) :

 

پروژه افرا در غربی ترین نقطه از شهرک مرواریدشهر شمالی قرار گرفته است.

یکی از برج های شناخته شده این شهرک است. این برج ساخته شده توسط شرکت نامی اریکه پارسیان بصورت مشارکتی فی مابین این شرکت و و تعاونی مسکن کارکنان بیمارستان بقیه الله است.

 

برج افرا متشکل از ۳۰ طبقه میباشد(۲۵ طبقه مسکونی،۱ طبقه لابی و ۴ طبقه پارکینگ)،در نظر داشته باشید این برج شامل ۳ تیپ و متراژ ۱۳۰ متری(دو خواب)،۱۵۰ متری(دو خواب) و متراژ ۱۳۰متری(۳ خواب) میباشد.

 

عملیات ساخت پروژه افرا یا همان مروارید ۱ به پایان رسیده است.  این برج تحویل اعضای پروژه داده شده است. خریداران در حال حاظر در این برج مسکونی سکونت دارند.

 

-پروژه بقیه الله ۲ (مروارید ۲) :

 

برج مروارید ۲ دیگر پروژه شرکت سهامی خاص نامی اریکه پارسیان در منطقه ۲۲ پایتخت است. این برج نیز همانند برج مروارید ۱ در شهرک مرواریدشهر شمالی قرار گرفته است و دو پروژه مذکور فاصله کمی با یکدیگر دارند.

 

پروژه مروارید ۲ نیز متشکل از ۳ تیپ متراژ و نقشه است . (متراژ ۱۲۵ متری،۱۴۵ متری و ۱۵۵ متری). در هر طبقه از این برج هشت واحد مسکونی است.

 

در نظر داشته باشید که تیپ ۱۲۵ متری در هر طبقه متشکل از دو واحد میباشد. ویوی واحد ها جنوبی است .

متراژ ۱۴۵ متری در هر طبقه شامل ۲ واحد است.  و تماما شمالی همراه با ویوی باز و ویوی ابدی کوه هستند. اما متراژ ۱۵۵ متری در هر طبقه شامل ۴ واحد میباشد که ۲ واحد آن شمالی و ۲ واحد آن جنوبی و بدون ویو میباشد.

 

از امکانات و ویژگی های این برج میتوان به سالن اجتماعات،سالن ورزشی،سالن بازی کودکان،لابی مجلل و….اشاره کرد.

 

پروژه بقیه الله ۳(میلان) :

 

برج میلان از دیگر برجهای در حال ساخت توسط شرکت سهامی خاص نامی اریکه پارسیان است. بخاطر تعداد واحدهای کم در هر طبقه از این برج بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  مناسب متقاضیان خریدی میباشد که تمایل به خرید پروژه هایی با تعداد واحد کم در هر طبقه میباشند.

 

برج مذکور شامل ۴ بلوک ۲۶ طبقه میباشد(۴ طبقه پارکینگ،۱ طبقه لابی و همکف و ۲۱ طبقه مسکونی)از دیگر ویژگی های پروژه میلان میتوان به مشخص بودن جهت واحدهای این برج به هنگام خرید اشاره داشت و خریداران محترم میتوانند با خیالی آسوده و اطلاع از ویو و جهت واحد خود،اقدام به خرید نمایند.

 

متراژ واحدهای برج میلان ۱۳۷٫۵ متری،۱۷۳٫۵ متری و ۱۷۷ متری میباشد و برج مذکور در مجموع شامل ۱۶۸ واحد است.از امکانات این برج نیز میتوان به لابی مجلل،سالن بازی کودکان،فضای سبز و محوطه سازی زیبای بیرون برج،هلی پد،شوتینگ و…اشاره داشت.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید