پروژه بانک کشاورزی |پیش فروش برج گل نرگس منطقه ۲۲ چیتگر

پروژه بانک کشاورزی

پروژه بانک کشاورزی که با نام (گل نرگس) نیز شناخته میشود یکی دیگراز مجموعه پروژه های منطقه ۲۲ کلانشهر تهران است که در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل به مشخصات پروژه بانک کشاورزی ، تاریخ تحویل پروژه ، مرحله کنونی از ساخت پروژه ، سازنده و خرید پروژه گل نرگس و همچنین وام پروژه بانک کشاورزی و … بپردازیم.

 

سازنده پروژه بانک کشاورزی (گل نرگس)

تعاونی کارکنان بانک کشاورزی ، سازنده پروژه گل نرگس میباشد. این تعاونی یک رزومه ساخته شده با نام پروژه آزادگان را داراست که در سال ۱۳۹۷ ساخت آن به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است که پروژه مذکور ۲۰۴ واحدی است. البته لازم به ذکر است که این تعاونی پروژه دیگری با نام محمودآباد(علمده غربی) را نیز معرفی کرده که هنوز مرحله ساخت آن تکمیل نشده و طبق اعلام تعاونی پیشرفت پروژه ۰% است.

 

موقعیت مکانی پروژه گل نرگس

آدرس پروژه گل نرگس در: تهران، آزادراه کرج، ضلع شمالی پمپ بنزین وردآورد، شهرک مروارید شهر است که پیش تر و در مقالات دیگر این سایت درباره شهرک مروارید شهر و تمام پروژه های منطقه ۲۲ پرداخته ایم.

 

مشخصات فنی پروژه بانک کشاورزی

پروژه بانک کشاورزی در منطقه ۲۲ از ۳ بلوک تشکیل شده است که هر کدام از بلوک های این پروژه ۱۲ طبقه مسکونی را دارا میباشند.

بیشتر بخوانید!!  پروژه سپکو منطقه 22 - پیش فروش برج سپکو چیتگر (جدید)

هر طبقه از این بلوک ها ۱۳ واحد را در دو کوریدور دارند که تعداد واحد های هر کدام از بلوک ها مجموعاً به ۱۵۶ واحد میرسد. که در مجموع کل پروژه گل نرگس (با احتساب هر سه بلوک) ۴۶۸ واحدی است که بیش دو برابر پروژه آزادگان میباشد.

لازم به ذکر است که سازه پروژه بانک کشاورزی از نوع بتنی است که در در مقاله انواع اسکلت بندی ساختمانی در همین سایت درباره خصوصیات و ویژگی های این نوع سازه صحبت کردیم.

 

متراژ واحدهای پروژه گل نرگس (بانک کشاورزی)

این پروژه در متراژهای متنوعی ساخته خواهد شد که طبق اعلام تعاونی کارکنان بانک کشاورزی متراژ این واحد ها عبارتند از:

  • ۸۰ متری
  • ۱۰۰ متری
  • ۱۱۰ متری
  • ۱۲۰ متری
  • ۱۵۰ متری

 

پروژه بانک کشاورزی (گل نرگس)

 

امکانات پروژه بانک کشاورزی

این پروژه از امکانات بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است که برخی از این امکانات عبارتند از :

  • لابی مجلل و لابی من
  • سالن جشن و مراسم
  • سالن ورزشی و بدنسازی
  • استخر سونا جکوزی
  • جاده تندرستی
  • فضای بازی کودکان و…

 

پروژه گل نرگس در چه مرحله ای از ساخت قرار دارد؟

پروژه مذکور اکنون در مرحله نصب اسکلت و اسکلت بندی ساختمانی میباشد و این پروژه تا تابستان سال ۱۴۰۵ تحویل مشتریان خود داده خواهد شد که البته لازم به ذکر است طی بررسی های ما این پروژه از سرعت ساخت بالایی برخوردار است.

با توجه به این مورد میتوان نتیجه گرفت که پروژه بانک کشاورزی در بازه زمانی گفته شده احتمالاً تحویل داده خواهد شد و جزو پروژه های اصطلاحاً خوش قول در منطقه ۲۲ محسوب میشود.

بیشتر بخوانید!!  پروژه نیروی هوایی ارتش H2 چیتگر - پیش فروش برج نیروی هوایی

 

نحوه خرید پروژه گل نرگس

خرید پروژه گل نرگس به صورت امتیازی است و اکنون مرحله پذیره نویسی این پروژه تکمیل شده و دارای حق امتیاز است. که برای درک بهتر و بیشتر این موضوع پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی پروژه های منطقه ۲۲ را از سایت ما مطالعه کنید که در آن به طور کامل به نحوه خرید و فروش پروژه های منطقه ۲۲ به صورت امتیازی یا پذیره نویسی در آن پرداخته شده است.

اما اکنون گریزی به توضیحات نحوه خرید پروژه به صورت امتیازی خواهیم زد:

امتیاز در پروژه بانک کشاورزی چیست؟

امتیاز پروژه گل نرگس چیتگر در واقع سود سرمایه گذاری خریدار قبلی است که بسته به پیشرفت پروژه ، افزایش نرخ زمین تراکم و…. است که به صورت توافقی و طبق نرخ بازار لحاظ می گردد.

برای درک بهتر از معنا و فلسفه امتیاز در پروژه های پیش خرید از مثالی استفاده می کنیم (فرض کنید شما وارد اتوبوسی شده اید و تمام صندلی های اتوبوس اشغال شده اند شما با پرداخت مبلغی به یکی از سرنشینان جای او را گرفته و روی صندلی او می نشینینید آن مبلغ همان حق امتیاز است)

لازم به ذکر است که خرید پروژه مذکور به صورت متری حساب میشود. همچنین باقیمانده اقساط ساخت به صورت هر سه ماه یک بار بوده و علی الحساب است (یعنی با تغییر نرخ تورم و گذر زمان ، دستخوش تغییر قیمت در اقساط خواهد شد و طبیعتاً در طول گذر زمان بیشتر میشود) که شما میبایست با توجه به تاریخ تحویل پروژه این مورد را حتماً مد نظر داشته باشید.

 

وام پروژه بانک کشاورزی

پروژه بانک کشاورزی اکنون تنها ۱۰% ساخت خود را طی کرده که در این مورد اساسأ نمیتوان راجع به وام پروژه صحبتی داشت،چرا که تعاونی پس از گذشت حدود ۴۰ درصد از مراحل ساخت میتواند جهت اخذ وام اقدام نماید و در آن زمان نیز با توجه به پیچیدگی و سختی مراحل اخذ وام(خصوصا در بازه زمانی فعلی کشور) کمی دور از ذهن بنظر میرسد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه بقیه الله 2 | پیش فروش برج مروارید 2 چیتگر

مضافأ که داشتن هرگونه تسهیلات و امکاناتی برای پروژه ها منوط به رویت مدارک و امکان استعلام و نیز قید درقرارداد میباشد که درحال حاظر همچین شرایطی امکان پذیر نمیباشد،توصیه ما به خریداران پروژه های ساخت و ساز در منطقه ۲۲ تمرکز بر توانایی و بنیه مالی خود و نیز عدم توجه به مباحثی از این دست میباشد،شما میتوانید جهت خرید پروژه و اخذ مشاوره رایگان با همکاران ما در دفترفروش ۲۲ تماس حاصل نمایید.

 

آیا پروژه گل نرگس برای سرمایه گذاری مناسب است؟

یکی از مباحث مهم در بحث سرمایه گذاری حدود مبلغ و مقدار نقدینگی مورد نیاز جهت سرمایه گذاری می باشد . طبیعتأ در زمینه سرمایه گذاری ملکی پروژه های ساخت و ساز به دلیل مبلغ و آورده ورودی پایین جایگاه جذاب و در عین حال منطقی تری را دارا میباشند، مضاف براین در این نوع  سرمایه گذاری علاوه بر رشد و تورم ملکی ثابت کشور،خریدار از ۲ رشد سرمایه گذاری دیگر نیز برخوردار می شود که شامل رشد منطقه ای و نیز رشد متداوم و روز به روز پروژه است که موجب افزایش آورده و امتیاز پروژه می گردد.</p></p>

 

پروژه بانک کشاورزی برای سکونت شرایط مناسبی دارد؟

از آنجایی که پروژه گل نرگس واقع در منطقه مروارید شهر است و در این منطقه پروژه های زیادی در حال ساخت است ممکن است سر و صدای زیاد ساخت و ساز در این منطقه موجب شود که ساکنین مورد آزار قرار بگیرند اما با توجه به تحقیقات تیم دفتر فروش ۲۲ این منطقه در یک بازه زمانی ۵-۶ ساله میتواند از وضعیت مناسبی برای سکونت برخوردار باشد.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید