پروژه آیهان چیتگر – پیش فروش برج آیهان (منطقه ۲۲)

پروژه آیهان چیتگر

یکی از پروژه های معرفی شده در منطقه ۲۲ پایتخت پروژه آیهان میباشد که بنا داریم در این مطلب جزئیات و ویژگی های این پروژه را توضیح داده و شرایط خرید و ورود به آن را به طور کامل شرح دهیم.

امروزه بر کسی پوشیده نیست که چیتگر و بطورکلی منطقه ۲۲ تهران بدل به یکی از قطب های اصلی خرید و سرمایه گذاری ملکی در سطح کشور شده است؛وجود مال ها و مراکز خرید برند و متنوع،در کنار برخورداری از شرایط آب و هوایی پاک و مناسب نسبت به سایر نقاط کلانشهر تهران و نیز جاذبه های گردشگری و تفریحی این منطقه،سبب شده تا منطقه ۲۲ تهران از سرعت رشد و پیشرفت بالایی برخوردار بوده و متقاضیان خرید بسیاری را در زمینه سرمایه گذاری ملکی به سمت خود سوق دهد.

سازنده پروژه آیهان :

شرکت تعاونی انبوه سازان توسعه و عمران سازه گستر چیتگر مالک و سازنده ی این پروژه ساختمانی میباشد،تعاونی سازه گستر چیتگر در سال ۱۳۹۷ با شماره ثبت ۵۳۰۷۴۰ و نیز شناسه ملی ۱۴۰۰۷۸۰۶۶۶۹ به ثبت رسیده است؛از اعضای هیئت مدیره این شرکت تعاونی میتوان به آقای رضا صمیمی (مدیر عامل) و آقای حبیب علی نژاد (رئیس هیئت مدیره) اشاره نمود،تعاونی سازه گستر چیتگر علاوه بر پروژه آیهان پروژه دیگری با نام پروژه سهند نیز در محدوده ی منطقه ۲۲ و شهرک مرواریدشهر (فاز۲) در دست اقدام دارد.

موقعیت مکانی پروژه آیهان چیتگر :

پروژه آیهان واقع شده در ضلع شمالی میدان دانش بلوار اردستانی میباشد،با ورود به بلوار اردستانی منطقه ۲۲ و ورود به خیابان دانش شرقی شما به میدان دانش دسترسی پیدا کرده و زمین این پروژه در ضلع شمالی میدان قابل رویت میباشد.

در نظر داشته باشید که پروژه آیهان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع بنا خواهد شد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه های چیتگر (منطقه 22) پروژه های مطمئن کدام هستند؟ (0 تا 100)

تعداد بلوکهای پروژه آیهان چیتگر :

پروژه آیهان در مجموع متشکل از ۸ بلوک میباشد.

تعداد طبقات پروژه آیهان بلوار اردستانی :

هر برج از این پروژه دارای ۲۱ طبقه میباشد :

  • -۱۸ طبقه مسکونی
  • -۱ طبقه لابی
  • -۲ طبقه پارکینگ و انباری

هر طبقه از پروژه آیهان دارای چند واحد میباشد :

هر طبقه از پروژه دارای ۸ واحد مسکونی بوده و پروژه در مجموع ۱۲۰۰ واحدیست.

متراژ واحدهای پروژه آیهان منطقه ۲۲ :

  • -واحدهای ۷۵ متری
  • -واحدهای ۱۰۰ متری
  • -واحدهای ۱۲۰ متری
  • -واحدهای ۱۵۰ متری
  • -واحدهای ۳۰۰ متری که بصورت وی آی پی میباشند،واحدهای ۳۰۰ متری علاوه بر امکانات کلی برج دارای امکانات ویژه و اختصاصی همچون جکوزی در داخل واحد،لاین آسانسور اختصاصی،۲ پارکینگ سند دار،چهار خواب مستر و هقتاد متر بالکن اختصاصی نیز میباشند.

در نظر داشته باشید که پروژه آیهان بصورت سهام های ۵۰ متری و ۶۰ متری نیز عرضه و به فروش میرسد؛بدینصورت که متقاضیان سرمایه گذاری ملکی که قصد سرمایه گذاری با مبلغ محدود را دارند میتوانند به جای خرید یک واحد مسکونی کامل اقدام به خرید سهام های پروژه آیهان نموده و از سود سرمایه گذاری در پروژه بهره مند گردند،این دسته از خریداران میتوانند درصورت تمایل بعدها و با پیشرفت پروژه اقدام به فروش سهام خود به قیمت روز نموده و یا با خرید تدریجی سهام های دیگر اقدام به تجمیع آنها و تکمیل متراژ یک واحد مسکونی کامل بنمایند.

پروژه آیهان اردستانی در چه مرحله ایست :

پروژه در مرحله اخذ مجوز ساخت میباشد.

کاربری پروژه آیهان تعاونی سازه گستر چیتگر :

کاربری پروژه مسکونیست.

اسکلت پروژه آیهان در چیتگر :

سازه این برج از نوع فلزیست.

قیمت و نحوه خرید پروژه آیهان :

از آنجایی که پروژه آیهان در حال حاضر توسط خود تعاونی به فروش میرسد،خریداران این پروژه نیازی به پرداخت حق امتیاز خرید ندارند و برای خانه دار شدن در پروژه میبایست مبلغی شامل هزینه زمین تراکم و جواز و نیز اقساط ساخت را پرداخت نمایند.

زمین تراکم و جواز : طبق اعلام شرکت تعاونی عمران سازه چیتگر قیمت زمین تراکم پروژه آیهان متری ۱۶ میلیون تومان میباشد که تعاونی بخاطر سهولت اعضا در پرداخت آن شرایطی را بنا نهاده که اعضا بتوانند آنرا در چند قسط پرداخت نمایند.

 

300150120100756050متراژ
2 میلیارد و 5001 میلیارد800650500400350پیش پرداخت
330200160135100806515/11/1402
330200160135100806515/12/1402
330200160135100806515/01/1403
330200160135100806515/02/1403
330200160135100806515/03/1403
330200160135100806515/04/1403
330200160140100806015/05/1403
4 میلیارد و 8002 میلیارد و 4001 میلیارد و 9201 میلیارد و 6001 میلیارد و 200960800جمع کل
بیشتر بخوانید!!  پروژه یاقوت چیتگر ، پیش فروش برج باغ مسکونی یاقوت چیتگر

 

اقساط ساخت پروژه : مبالغیست که میبایست خریدار همزمان با عملیات اجرایی پروژه بصورت اقساط به تعاونی پرداخت نماید،مبلغ و نحوه ی پرداخت اقساط ساخت متعاقبا و پس از آغاز گودبرداری پروژه توسط تعاونی عمران سازه چیتگر به اعضای پروژه ابلاغ خواهد شد.

در نظر داشته باشید که قیمت پروژه های چیتگر و منطقه ۲۲ تهران کاملا بروز و متغیر میباشند،شما میتوانید جهت استعلام قیمت روز پروژه و نیز اخذ مشاوره رایگان در رابطه با کلیه پروژه های ساخت و ساز منطقه،با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

آیا پروژه آیهان چیتگر قیمت قطعیست :

خیر-هزینه زمین و تراکم پروژه ثابت میباشد ولی اقساط ساخت آن علی الحساب بوده و با توجه به نرخ تورم سالیانه ساخت دچار تغییر خواهند شد.

زمان تحویل پروژه آیهان در منطقه ۲۲ :

پیش بینی کارشناسان دفتر فروش ۲۲ برای تکمیل پروژه آیهان حدودا ۶ سال پس از آغاز عملیات ساخت میباشد.

آیا پروژه آیهان دارای وام میباشد :

خیر-جدیدا شنیده میشود که اکثرا شرکتها برای فروش پروژه های درحال ساخت خود ادعای داشتن تسهیلاتی همچون وام بانکی را بیان میکنند؛در نظر داشته باشید که این وام در واقع وام مشارکت مدنی بوده که بانکها میبایست پس از گذر پروژه ها از پیشرفت فیزیکی خاصی به آنها اعطا نمایند،منتها هیچ الزامی مبنی بر پرداخت آن وجود ندارد و اعطای آن در شرایط فعلی عملا امری غیرممکن میباشد،مضافا صحبت از وام در مراحل اولیه پروژه ها بسیار غیر منطقی و به دور از واقعیت به نظر میرسد،متقاضیان محترم خرید پروژه های ساختمانی در نظر داشته باشند که داشتن هرگونه تسهیلات در پروژه ها منوط به ذکر در قرارداد میباشد و داشتن تسهیلات خاص برای هر پروژه ای به صرف بیان آن تسهیلات،هیچگونه سندیتی ندارد.

دسترسی های پروژه آیهان :

فاصله پروژه آیهان تا نزدیکترین ایستگاه مترو بسیار اندک میباشد،مضافا برج آیهان فاصله و دسترسی بسیار مناسبی به اتوبانهای خرازی (همت)،همدانی (حکیم) و تهران- کرج را دارا میباشد.

در نظر داشته باشید که فاصله ی این پروژه تا مراکز تجاری،خرید و تفریحی همچون ایرانمال،پارک جنگلی چیتگر،آبشار تهران،باملند،دریاچه چیتگر و.. نیز مسافت نزدیکی میباشد.

بیشتر بخوانید!!  پروژه برلیان چیتگر | پیش فروش برج مروارید شهر منطقه 22

امکانات برج آیهان در چیتگر:

  • -باشگاه بدنسازی
  • -فضای بازی کودکان
  • -استخر
  • -سینما
  • -کارواش و خشک شویی
  • و…

سوابق و رزومه تعاونی عمران سازه گستر چیتگر :

تعاونی سازه گستر چیتگر به خودی خود تا کنون پروژه ای را تحویل نداده و به اتمام نرسانده و همانطور که پیش تر نیز گفته شد بجز برج آیهان تنها پروژه دیگری با نام سهند را در دست اقدام دارد،که این امر با توجه به تاریخ و زمان تاسیس این تعاونی چندان دور از ذهن نیز نمیباشد،لیکن اعضای هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه بصورت جداگانه رزومه های مناسبی در زمینه ساخت و ساز را دارا میباشند همچون :

  1. -پروژه شهر جدید پرند (۳۵۰ واحد)
  2. -پروژه وزارت بهداشت در وردآورد (مدیریت پیمان)
  3. -پروژه دانشگاه تهران در پشت مسجد امام علی (انجام عملیات سفت کاری)
  4. -پروژه در شهر جدید سهند تبریز (۵۰۰ واحدی)
  5. -پروژه کارکنان وزارت بهداشت و درمان در کوهک منطقه ۲۲
  6. و…

برج آیهان منطقه ۲۲ تهران و سرمایه گذاری :

برج آیهان به دلیل مبلغ ورودی پایین و مناسب در کنار شرایط اقساطی تعریف شده برای پرداخت مبالغ و نیز قرار گرفتن در منطقه ۲۲ تهران و رشد سریع و روز افزون این منطقه،از حیث سرمایه گذاری شرایط مساعدی را دار میباشد،لیکن متقاضیان خرید این پروژه در نظر داشته باشند که،رسیدن به سود سرمایه گذاری در پروژه آیهان نیازمند صبر و دید سرمایه گزاری میان مدت است،زمان اخذ مجوز ساخت پروژه در تعیین زمان سوددهی آن برای خریداران بسیار تاثیرگذارمیباشد.

برج آیهان و سکونت :

بافت جمعیتی و تراکم مناسب جمعیت در محدوده ی برج آیهان و بطور کلی بلوار اردستانی،در کنار نزدیکی به مراکز خرید و مارکتهای رفع نیازهای روزمره خانوارها و نیز آب و هوای پاک و مناسب این منطقه سبب شده تا بتوان از حیث سکونت برای پروژه آیهان نمره قابل قبولی را در نظر گرفت،مشروط بر اینکه خریداران برای سکونت بازه زمانی اخذ مجوز ساخت و نیز زمان ساخت و تحویل پروژه را در نظر داشته باشند و برای تحویل و سکونت در برج آیهان عجله نداشته و تایمینگ مناسبی را درا باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید